شرق نوشت:خرداد سال گذشته مأموران پلیس در جریان سرقت مسلحانه از چهار سرنشین یک تاکسی سمند در جاده فریمان به مشهد قرار گرفتند.

 با حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد چهار سرنشین مسلح یک خودرو پژو سد راه تاکسی شده و از سرنشینان خودرو که تجار افغان بودند، مقادیر زیادی ریال عربستان و دلار به ارزش هشت ‌میلیارد تومان سرقت کرده متواری شده‌اند.

سردار بهمن امیری‌مقدم ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: پس از به دست‌آمدن سرنخ‌های اولیه، تحقیقات برای دستگیری سارقان مسلح آغاز شد تا اینکه چندی قبل متوجه شدیم یک خواهر و برادر قصد دارند مقادیر زیادی ارز را به صورت غیرقانونی به فروش برسانند. با دستگیری این دو نفر آنها مدعی شدند یکی از دوستانشان از آنها خواسته تا این ارزها را به فروش برسانند.

 امیری‌مقدم تأکید کرد: با اعترافات آنها، تحقیقات برای شناسایی عاملان اصلی سرقت آغاز شد تا اینکه روز گذشته چهار سارق مسلح  دستگیر شدند. سارقان مسلح با اعتراف به سرقت از تجار افغان، مدعی شدند یک هفته قبل از سرقت، همدستمان در افغانستان با ما تماس گرفت و ادعا کرد تعدادی از دوستانش که تاجر هستند برای خرید قصد سفر به ایران را دارند. ما نیز براساس نقشه قبلی در جاده کمین کرده و وقتی خودرو تجار را دیدیم، با تهدید اسلحه از آنها سرقت کردیم.

 رئیس‌پلیس خراسان‌رضوی با بیان اینکه شش متهم این پرونده بازداشت شده‌اند، تأکید کرد: تحقیقات برای شناسایی عامل اصلی سرقت‌ها در کشور افغانستان آغاز شده‌است. 

 

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    1 0
    بنویسید راهزنان افغانی پول هموطنانشون رو در ایران دزدیدند دزدو مالباخته افغانی اند بابا اینارو برگردونید کشورشون.. نسبت جمعیتیه مارو بهم زدند بخداااا
  • بی نام RU ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    از کجا معلوم که سرفت های بیشتری را انجام نداده اند