ازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان رامسر با حضور عضو جامعه خیرین مدرسه ساز کشورو جمعی از مسئولان شهرستان رامسر و خیرین مدرسه ساز و مدرسه یاران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  مازندران، عضو جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در این مراسم گفت: مدرسه سازی امر مهم و خداپسندانه است که می تواند راهکاری مهم و اثربخش برای پیشبرد اهداف علمی و رفاهی دانش آموزان باشد.

محمدی با بیان اینکه رشد فکری و ذهنی دانش آموزان با ساخت مدارس جدید و دارای امکانات تحقق می یابد، ابراز کرد: از این طریق استعدادهای درخشان کشف می شود.

وی از خیران به واسطه تلاش در راه احداث مراکز آموزشی و همراهی آنها با دولت در انجام این عمل خداپسندانه تقدیر و اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال اجر عمل خیرخواهانه آنها را در حیات دنیوی و اخروی به آنها عطا کند.

فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت:کار خیران مدرسه ساز و مدرسه یاران ستودنی و خدمت به آینده میهن اسلامی است.

حسین سروری افزود:آموزش و پرورش متعلق به آحاد جامعه می باشد و با توجه به ماموریت ها و رسالت های خطیر باید بهره مند از مشارکت مردم و مسولان باشد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی فرهنگ ،اصالت و هویت ما را در هجمه فرهنگی تمام عیار نشانه رفته اند و می کوشند نسلی را بوجود آورند که از هویت دینی و ملی برخوردار نباشد. خوشبختانه طرح ابتکاری مدرسه یاران در شهرستان رامسر به عنوان تجربه برتر ملی هم اینک در نقاط مختلف کشور در حال اجرا است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =