۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰

کنسرت «ناگفته» شهرام ناظری و حافظ ناظری در نیشابور برای دومین بار لغو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،اجازه اجرای كنسرت ناظری‌ها ساعاتى قبل از شروع فروش بليط در شهر نیشابور بازهم داده نشد.این در حالی است که پیشتر تمام مراحل دریافت مجوز از طریق مراجعه ذی‌ربط انجام شده بود و انتظار می‌رفت کنسرت «ناگفته» که توسط شهرام ناظری و حافظ ناظری اجرا می‌شود، با توجه به سبک کلاسیک‌اش و استقبالی که از آن در دنیا به عمل آمده در کشوری که خواستگاهش است برای برگزاری کنسرت برای دومین بار، با در بسته مواجه نشود.

اين دومين بار در طول دو هفته اخير است كه از اجراى «ناگفته» جلوگيرى به‌عمل می‌آید. پیشتر کنسرت چند هنرمند دیگر هم به دلایل نامعلوم در اين شهر کنسل شده بود، اما عدم اجازه برگزاری چنين برنامه‌ای آن هم در شرایطی که مدام دم از مبارزه با  تهاجم فرهنگی در ایران زده می‌شود غیرمنتظره به نظر می‌رسد.

بی‌شک اجازه اجرا ندادن به هنرمندی نظیر شهرام ناظری که سابقه خواندن آثار ملی و حماسی را در طول جنگ هم داشته است، اما و اگرها را در جهت نگرش‌ها و تصمیم‌گیری‌های فرهنگی زیاد می‌کند.

گروه «ناگفته» قرار بود بلافاصله بعد از اجرای کنسرت در سی‌‌ام و سی و یکم اردیبهشت ماه از شهر اصفهان به درخواست مردم هنردوست و فهیم مردم استان خراسان، بدون همراهی اعضای بانوان ارکستر كه پيشتر از حضورشان جلوگيرى به‌عمل آمده بود راهی شهر شاندیز مشهد شوند که این اتفاق به دلیل عدم اجازه برگزاری برنامه رخ نداد.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همشهری A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    تا وقتی که به عده ای خود سر بدون توجه به قانون اجازه عرض اندام داده میشود نباید انتظاری غیر از این داشت اگر صادر کننده دستور بازخواست میشد چنین شرایطی را شاهد نبودیم.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    جای تاسف دارد
  • بی نام PH ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 2
    نگران نباشيد دو روز ديگه روحاني با يه سخنراني مثلا حماسي و چندتا سوت و كف به عنوان يه رئيس جمهور وظيفشو انجام ميده
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    کلا دستهایی در کار هست تا دولت و مجلس آینده را دچار کارهای فرسایشی به جای پرداختن به امور مهم کشور شود. زمانی هم که امام ره موسیقی حلال و بدون لهو و لعب را مطابق با شرع را آزاد اعلام کردند عده ای متحجر در مقابل ایشان ایستادند و فریاد وا مصیبتا سر دادند. الان هم ادامه همان افراد به اضافه سایر افراد مخالف دولت این سنگ اندازی ها را بوجود می اورند. اگر نتوان حتی موسیقی شهرام ناظری را شنید پس چه نوع موسیقی را باید بپذیریم.
  • soheil A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    جناب آقای سرابی مدیر کل محترم ارشاد خراسان چرا استعفا نمیدهید ؟ جناب آقای جنتی چرا آقای سرابی را عزل نمیکنید ؟ جناب آقای جنتی چرا استعفا نمیدهید ؟ جناب آقای روحانی ...
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    2 0
    این مسایل خیلی منو یاد قرون وسطی میندازه
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 3
    بساط لحو و لعب باید برچیده شود
  • جواد A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    2 0
    قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری ... مگر ما مثل شهرام ناظری چند تا داریم که اینقدر جلوشان را سد میکنیم؟ وقتی اجازه هنرنمایی به هنرمند داخلی و وطنی را نمیدهیم ، جوانها حق دارند که با وجود اینهمه محرومیتها به هنری مخصوصا موسیقی کمتر آشنا شده و یا اصلا آشنا نشوند... و اجازه ورودشان به سبکهای غریبه و خارجی بخوبی باز میشود... واقعا متأسفم