خطیب جمعه این هفته تهران خطاب به وزیر خارجه کشورمان گفت: شما با این روح ظریفتان با چه عنصر قلدری سر و کار دارید لذا مراقب باشید گول این قلدر خون‌آشام را نخورید.

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در خطبه های نمازجمعه امروز تهران گفت: آمریکا مردم، زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد وعذرخواهی هم نمی کند، در مذاکرات هسته ای تعهد می کند و همزمان پیمان شکنی و عهد شکنی می کند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: به مناسبت غارت 2 میلیارد دلاری آمریکا از بیت المال کشورمان تصمیم گرفتم چند مدال را به آمریکا و هم پیمانانش بدهم که آخرین آن دستبرد به اموال جمهوری اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: مدالی که باید اخیر به اقدامات امریکا بدهیم این است که آمریکا به اموال کشورها و ثروت های مردم دستبرد می زند و در اینجا از تریبون نماز جمعه اعلام می کنم کشورها پول هایشان را از بانک های آمریکا بیرون بکشند چرا که دادگاه عالی با رای خود آنها را غارت خواهد کرد.
وی اضافه کرد: این مدال ها را نه فقط به آمریکا بلکه به رژیم اشغالگر قدس و آل سعود خبیث و کشورهایی از اروپا که دنبال رو امریکا هستند و به دیکته او عمل می کنند باید داد وما باید با همان چشمی که به آمریکا نگاه می کنیم به آنها هم نگاه می کنیم.
موحدی کرمانی ادامه داد: آمریکا به قوانین بین المللی پایبند نیست به طور مثال در حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان دوران دفاع مقدس به خلبان مربوطه قاتل جایزه هم می دهد.

اهم سخنان امروز خطیب موقت جمعه تهران به نقل از خبرگزاری‌ها به شرح زیر است:
** آمریکا ادعای دموکراسی می کند وهمزبان در امور داخلی کشورها مداخله می کند کما اینکه در ایران از شاه معدوم در مقابل خواست مردم حمایت کرد. آمریکا نه تنها مظلومان را می کشد بلکه از کشندگان مظلومین هم حمایت می کند و می بینید چگونه از عربستان در مقابل کشتار مردم مظلوم یمن حمایت می کند. این جمله را به دنیای اسلام می گویم آمریکا دشمن اسلام، قرآن و مردم جهان است به دلیل اینکه با تمام وجود از رژیم اشغالگر قدس که دشمن سرسخت اسلام و مسلمین است حمایت می کند ، آمریکا اسلام ستیز،شیعه ستیز وایران ستیز است .
** آمریکا منافق است و به ظاهر ائتلاف ضد داعش تشکیل می دهد ولی در باطن به تروریست ها کمک مالی و تسلیحاتی می کند. آمریکا وقتی موج خطرناک تروریستی به اروپا می رسد فریاد می زند ومحکوم می کند ولی وقتی آنها در سوریه فعال می شوند و کشتار به راه می اندازند احسنت می گوید بنابراین آمریکا درغگوست و اقدامات عده ای شرور و تروریست را که ضد اسلام است به اسلام نسبت می دهد واسلام هراسی وایران هراسی به راه می اندازد .
** آمریکا مستکبر، مغرور و زورگو است و به خودش اجازه می دهد سلاح اتمی داشته باشد ولی کشورها را از داشتن سلاح معمولی دفاعی منع می کند .
** {با اشاره به اظهارات سردار سلامی،‌ جانشین فرماندهی کل سپاه که به آمریکا و شرکا و متحدانش در منطقه نسبت به نزدیک شدن به تنگه هرمز هشدار داده بود} آمریکایی‌ها باید از ادبیات تهدیدآمیز بپرهیزند وگرنه طبق قوانین بین‌المللی عبور از تنگه هرمز را به روی آنها خواهیم بست.
** پدیده قاچاق بسیار خطرناک است که ضربه‌ای محکم به اقتصاد کشور می زند. مسئولان مربوطه باید با قاطعیت با این پدیده شوم برخورد کنند.
**نیروهای بسیج مردمی و نیروهای نظامی عراق اخیراً شکست‌های پی‌درپی را متوجه داعش کرده و 200 نفر از آنها را به هلاکت رساندند.
** {با اشاره به انتصاب علی عسگری به عنوان رئیس جدید صداوسیما} انتخاب ایشان را تبریک می‌گویم. آقای عسگری باید بداند بار سنگینی روی دوشش دارد. دستورات مقام معظم رهبری به مسئول قبلی صداوسیما را باید اجرا کند و دستورات همان دستورات قبلی است. مسأله صداوسیما بسیار مهم است. صداوسیما دستگاه سیار است و همه آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان را در برمی‌گیرد؛ بنابراین باید مراقب باشیم صحنه‌های مبتذل و مهیج ارائه ندهید و به جوانان رحم کنید.

27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza GB ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    52 10
    مثلا با این کار از ظریف حمایت کرد؟ قشنگ همه چیزمون به همه خودمون میاد
  • انسانم آرزوست A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    60 23
    من یه سوال اساسی دارم. چرا ما باید اینقدر ضعیف باشیم که دیگران واسمون قلدری کنن؟ مسبب ضعیفی ما کیه؟ آیا قدرت ایران نفوذ ایران هیبت ایران و احترام ایران 40 سال پیش بیشتر بود یا الان؟ حاج آقا هر حرفی بزنید هر انتقادی بکنید هر گله ای بکنید نهایتا و بطور کلی به خودتون برمیگرده.
    • جواد A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
      3 13
      منظور از احترام 40 سال پیش همون بردگی آمریکاست؟ که همین الان هم اگه به آمریکا بله قربان بگیم میشیم همون ایران 40 سال پیش. پس نوکرای آمریکا به پیش .....
    • بدون نام ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
      11 1
      در برقراري ارتباط مشكل داريم، روابط عمومي قوي نداريم، همه رو دشمن مي بينيم، خوش بين نيستيم، براي دين خدا هم كه شده بايد در رفتارمون تجديد نظر كنيم، حالا به چه كسي بستگي دارد بماند.
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    78 16
    من منتظر روزی هستم که تریبون نماز جمعه انعکاس واقعی افکار ملت ما باشد.
    • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
      13 1
      و نه در انحصار عده ای خاص
    • علیرضا IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
      4 11
      مگر اینکه شما خودتو جدای از ملت بدونی
  • علی A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    1 10
    اون اوراق که زمان اصلاحات تو امریکا سرمایه گذاری شد من نمیدونم چرا بعضی حاضر به قبول واقعیت نیستند
  • وحید A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    5 1
    به نظر من آمریکا هیچ وقت دوست ما نبوده،حتی زمان شاه هم به ما خیانت کرد.اما ما باید هوشیار باشیم و حرفی نزنیم که سوتی دست دشمن بدیم.نبایست حرف تحریک آمیز زد.باید بپذیریم که راههای زیادی رو جهت ابرقدرت شدن باید بپیماییم.هر وقت خوب پیشرفت کردیم و اقتصاد و سیاستمون به بیشترین حدش رسید می تونیم واضح به آمریکا اولتیماتوم بدیم.
  • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 11
    دکتر ظریف با این روح لطیف با بد دشمنانی طرفه. خدا کمکش کنه.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    1 19
    پولها تودولت اصلاحات درامريكا ابتداسرمايه گذاري شدوسپس دردولت احمدي نژادمقداركمي اضافه شدمتاسفانه برخي حقايق راعوض ميكنند
  • مجید IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    18 1
    چرا ایشان به عنوان خطیب جمعه در مورد آقای احمدی نژاد و خسارات هنگفتی که دولت ایشان به پیکر اقتصاد کشور زده هیچگونه موضع گیری نمیکنند ؟ این همه پولی که از طرف اصولگرایان دو دستی تقدیم آمریکا شد مهم نیست ؟
  • بی نام A1 ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    10 1
    واعظان کین جلوه در در محراب و منبر میکنند. چون به خلوت میروند......
  • تحلیل گر A1 ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    10 1
    ما که قریب به 40سال است که امریکا را شیطان بزرگ می نامیم و در هر مراسم ودیداری شعارمرگ بر امریکا راسر می دهیم دراین اوضاع و احوال چه انتظاری از امریکا داریم ؟اگر امریکا شیطان است چرا از کارهای شیطانی اش ناراحت می شویم ؟ براستی کسانی که در ایران فسادو اختلاس و قاچاق و بیکاری و هزار و یک مرض دیگر را در کشور نهادینه کرده اند چه نسبتی با شیطان دارند ؟ هنوز مرز خود را با شیطان در عمل مشخص نکرده ایم اما دیگران را شیطان خطاب می کنیم .مشکلات ما امریکا نیست .مشکل ما باتلاقی است که با شعارها و ارمانهای احساسی و افراطی و دست نیافتنی و بیزار و گریزان از واقعیت ها برای خود ساخته ایم .و با ز با شعار درصد دیم خود را از این باتلاق شعاری نجات دهیم .
  • بی نام A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    14 1
    نماز جمعه هم داره شبیه امتحان کنکور می شه در سراسر کشور یه جور برگزار می شه حتی حرفهای اغلب امامان جمعه هم یکی شده، خب خدا رو شکر اگر نظام هماهنگ هیچ کجا اجرا نشده لااقل در این زمینه با جدیت تمام در حال اجراست
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    1 20
    بهترین فرد برای ریاست مجلس خبرگان موحدی کرمانی
  • علی A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    6 1
    شما به فکر باشید که مردم شما را می خواهند یا نه