انتخاب نوشت: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی معتقد است که جلیلی و احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری شکست خواهند خورد.

نماینده مردم رشت در مجلس در مورد فعالیت های اخیر سعید جلیلی و سفرهای مداوم او گفت: ما از کاندیداتوری آقای جلیلی استقبال می‌کنیم. من ضمن احترامی که برای ایشان قائل هستم، فکر می‌کنم کسی که نتوانست برجام را به یک نقطه ای برساند و در ریاست جمهوری این جواب را از مردم گرفت، عاقلانه ترین کار این است که دوباره اقدام نکند.

وی تصریح کرد: رای اوردن ایشان در انتخابات دوزادهم ریاست جمهوری محال است. امثال جلیلی و احمدی نژاد جواب قاطع و محکم را از مردم می گیرند گرچه اینها پیام ها را برعکس می فهمند. شما الان انتخابات سال 92 و 94 را ببینید، در چنین انتخاباتی مشکل دارند و قرائت خودشان را دارند و الان می گویند اصولگرایان پیروز انتخابات بودند! بچه دبیرستانی و دبستانی هم می داند اصولگرایان شکست سختی در انتخابات خوردند، ولی می‌گویند ما پیروز هستیم.

وی افزود: اگر بین آقای عارف و لاریجانی شکافی به وجود نیاید و یکی از این دو بزرگوار کنار برود و دیگری با تمام توان به او کمک کند، الگویی مناسب بوجود می آید که می توان براساس آن، به جای کارشکنی همکاری و هم افزایی کرد و به دولت نیز کمک کرد.

جعفرزاده در پاسخ به این سوال که آینده اصولگرایان را چطور می بینید، تاکید کرد: به دلیل عملکرد بسیار افراطی و تندی که این دوستان داشتند، در حوزه افکار عمومی به شدت ضربه خورده اند و جایگاه شان را از دست دادند. اگر می خواهند این فضا تغییر کند، باید رفتارهایشان را منطقی و عاقلانه کنند وگرنه مردم گرایشی به اینها نخواهند داشت. رفتار این آقایان غیرمنصفانه بود و از نقد گذشته بود، یعنی کینه توزانه شده بود و منجر به شکست شان شد. من همان اوایل هم گفتم اگر اصولگرایان در رفتارشان تجدیدنظر نکنند قطعا دچار شکست خواهند شد.

این نماینده منتخب مجلس دهم درباره ریاست مجلس گفت: نظر شخصی من این است که آقای لاریجانی شود. چون از همه جهات شایستگی و مقبولیت لازم را دارد. آقای لاریجانی فردی است که تجربه، علم و سواد اداره مجلس را دارد. باید متذکر شوم که اداره 300 نماینده کار بسیار سختی است و هر کسی نمی تواند انجام بدهد و سخت ترین قوه، قوه مقننه است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوي ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    1 6
    آرزو بر جوانان عيب نيست
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    10 10
    لیاقت شما آدمی مثل روحانیه با برجام بزرگترین کلاه برداری سیاسی دنیا اگه فکر کردین با این حرفا مردم به آدمی غیر از روحانی زای نمیدن کور خوندین روحانی آدمی بود که بهش رای دادم و عین خیلی از جوونا فکر میکردم به جایی میرسیم این آقا اومده نمیخوایم مارو به جایی برسونه فقط یکی جلوشو بگیره همینایی که داریمو بیشتر به باد نده مستررررر حسن مرد شعار های بی عمل اگه فکر کردین که دومین دوره هم این آقا رای میاره کور خوندین
  • بهروز A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    13 8
    باسلام واحترام ازطرف هیچ کس اجازه ندارم حرف بزنم اما دربین اعضای حدود50نفره خانواده ما اکثراازعملکرددکترروحانی رضایت نسبی دارن وبه هیچ وجه حاضرنخواهندشدبه آقای جلیلی یا آقای احمدی نژادرای بدهند
    • بی نام A1 ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
      7 5
      ببخشید دقیقا از کدوم کار دولت رضایت نسبی دارن؟
  • بی نام A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    7 7
    انان تندرو هستند شماها دوچهره وترسو که با این حرفها در این سه سال ریاست روحانی کم مانده کل مملکت را بر ای امریکا هدیه کنید
  • بی نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    7 5
    نظر ایشان شاید در مورد جلیلی درست باشد، ولی در مورد احمدی نژاد صحیح نیست البته این موضوع در صورت کاندیداتوری احمدی نژاد مشخص خواهد شد
  • بی نام A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    6 1
    جعفر زاده جان، دیدگاه شما در مورد شکست اصولگرایان منطقی است اما باید توجه داشته باشی به هر حال لاریجانی اصولگراست. و ما اصلاح طلبان با آنها مرزبندی داریم، حتی با معتدل آنها. باید در مورد نظر خود در مورد ریاست لاریجانی به شدت تجدید نظر فرمایید. چون با مشی کلی ما و اهدافمان در تناقض جدی است.
  • بی نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    3 1
    یکی مثل احمدی نژاده اگه اون شد این هم میشه
  • امیر1 A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    7 11
    شما انتخاب شدید چه گلی بر سر مردم زده اید
  • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    3 1
    به جعفرزاده كه مدعي دمو كراسي است چه مربوطه چكسي در انتخابات شركت كند يانكند . او به انسانهاي بزرگ حق ندارد تعيين تكليف كند .از طرف مردم تصميم نگيرد .ايشان ميگويند اصلا ح طلبان پيروزند ولي بايد لاريجاني اصول گرا رييس شود پس ادعاي پيروزي دروغي بيش نيست .در غير اين صورت حتما عارف رييس ميشد.