۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از اهدای ١٠٠ عنوان کتاب به مدارس این شهرستان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: کتاب راستگوترین ترازویی است که میتوان فرهیختگی اقوام را با آن سنجید.

وی تصریح کرد: تاریخ هیچ تمدنی خالی از کتاب و کتابت نبوده و نیست.

این مسوول ادامه داد: در اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه انسانی، که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه مانده اند و روابط فرهنگی جامعه بشری نیز از پوشش کتاب و مبادلات فرهنگی تقویت شده است.

نیک انجام اظهار داشت: یکی از راه های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مساله کتاب، کتابخوانی و ترویج مطالعه در جامعه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: تشویق دانش آموزان به کتابخوانی از جمله کارهای بسیار مهمی است که می بایست در خانواده ها و مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در پایان؛ اشاعه فرهنگ مطالعه بین نوجوان و نوجوان، آشنا کردن آن به کتب جدید ، تجهیز کتابخانه مدارس با کتابهای متنوع انتشار شده ، فرهنگ سازی در این زمینه را از جمله اهداف این کار برشمرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =