موضوع سقوط منجر به مرگ کودک در حال پیگیری قضایی است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درباره اتفاق تلخ سقوط منجر به مرگ کودک در چاه گفت: این موضوع در حوزه‌های قضایی در حال طی مراحل قانونی است و کمیسیون‌های مختلف این شورا در حال جمع‌آوری گزارش هستند تا ابعاد این ماجرا برای همگان روشن شود و تصمیماتی منطقی برای آن گرفته شود.

به گزارش خبرآنلاین، سعيد اميدي با اعلام این خبر افزود: از شهرداری‌‌ها و شرکت‌های خدماتی که با شهرداری مرکز همکاری می‌کنند تقاضا داریم تا دقت بیشتری را در زمان انجام عملیات‌ها و پس از اتمام عملیات‌های عمرانی خود به‌کار برند تا دوباره شاهد حوادثی این‌چنینی نباشیم
وی با بیان اینکه 70 تبصره تکلیفی در بودجه امسال شهرداری زنجان به تصویب رسیده است، گفت: از جمله تبصره‌های تکلیفی موجود ارائه گزارش 3 ماهه از جاری‌سازی اقتصاد مقاومتی به شورا است.
امیدی توجه جدی شورای شهر به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر و توسعه فعالیت ها در این زمینه از دیگر بندهای تبصره تکلیفی بودجه شهرداری بوده و مجوز مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با نهادهای دیگر نیز برای شهرداری صادر شده است.
این عضور شورای شهر زنجان تقویت دپارتمان حقوقی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر مصوبات شورا عنوان کرد و ادامه داد: شهرداری زنجان باید برنامه مناسبی را برای ارائه جوایز و هدایا با استفاده از تولیدات صنایع دستی شهر تدوین و اجرا کند.
وی با بیان اینکه تدوین آئین‌نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات ساختمانی از دیگر تبصره‌های تکلیفی ذکر شده در بودجه امسال شهرداری زنجان است، اظهار داشت: بهره‌برداری از ظرفیت بانکهای عامل و دریافت تسهیلات نیز از این موسسات باید انجام شود.
وي افزود: طبق تبصره تکلیفی شهرداری مکلف است گزارشی فصلی از روند جاری‌سازی اقتصاد مقاومتی به شورای شهر ارائه کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =