فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از فوت دختر دانش آموز 11 ساله در هنگام مراجعت از اردوی آموزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سهراب شفقي" درتشريح اين خبر گفت: در پي تماس با  مرکز فوريتهاي  پليسي 110 مبني بر فوت يک دختر 11 ساله واقع در روستاي "شروانشاهلو" از توابع شهرستان ملکان، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.کلانتري و پليس آگاهي  شهرستان  به بيمارستان  فارابي  ملکان  عزيمت و مشاهده  گرديد دختر 11 ساله پس از فوت، به بيمارستان ملکان  منتقل شده است.

فرمانده انتظامي ملکان افزود: بلافاصله اکيپي از ماموران کلانتري همراه با پليس آگاهي براي بررسي موضوع به محل حادثه عزيمت نمودند که بنابر بررسي هاي اوليه مشخص گرديد متوفي  از دانش آموزان  دبستان شهيد کلانتري  روستاي کوره بلاغ  به منظور شرکت در اردوي  دانش آموزي همراه  با ساير دانش آموزان و معلمان به  روستاي شيروانشاهلو عزيمت کرده بود.

وی ادامه داد: این دانش آموز که هنگام مراجعت در سرازيري کوه  به علت پيچش پا تعادل خود را از دست داده و در اثر  زمين خوردگي و برخورد ضربه ناگهاني به ناحيه سر فوت مي کند.

این فرمانده پلیس اظهار داشت: جسد متوفي به بيمارستان انتقال و پس از تشکيل پرونده و اخذ دستورات قضايي به سردخانه اين شهرستان منتقل شد.

سرهنگ شفقي" در خاتمه از شهروندان، خانواده ها و مسئولان نهادهاي آموزشي خواست تا در حد ممکن از عزيمت به اردوهاي تفريحي غير ضروري اجتناب نمايند و در صورت اعزام به اردوهاي آموزشي کليه جوانب احتياط را رعايت نمايند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =