پیگیری مسابقات قهرمانی تنیس مناطق کشور در رشت

با پایان یافتن مرحله یک هشتم نهایی رقابت های تنیس قهرمانی مناطق کشور که در رشت جریان دارد ، هشت تنیسور به مرحله سوم و یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان ، در پایان این مرحله ، وهاب کشیری ، اشکان هلال خوری و نوید علی نژاد هر سه از استان مازندران و شهاب موسویان از تهران با برتری برابر حریفان خود به مرحله سوم راه یافتند.
همچنین سالار یحیوی از آذربایجان شرقی ، بهمن قدیم پور از گیلان ، پوریا عاطف زاده از استان قزوین و امید مزینانی از هرمزگان نیز توانستند در مرحله یک هشتم نهایی برابر حریفان خود به برتری دست یابند تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند .
دومین مرحله رقابت های تنیس قهرمانی مناطق کشور از روز یکشنبه با حضور 30 تنیسور از استان های تهران ، مازندران، گیلان ، قزوین ، آذربایجان شرقی و هرمزگان در رشت آغاز شده است.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، به صورت حذفی و به مدت پنج روز در زمین تنیس مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این رقابت ها نیز ، چهار تنیسور برتر انتخاب خواهند شد تا به عنوان برترین ورزشکاران این منطقه ، به مرحله بعدی مسابقات تنیس قهرمانی مناطق کشور صعود کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =