۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
آتش نشانان سمنانی به داد مریخ رسیدند

آتش سوزی انبار سوپرمارکت مریخ با تلاش آتش نشانان سمنان مهار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: وقوع این حادثه ساعت 22:55 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر این حادثه بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه شماره 1و 5 را به محل حادثه واقع در بلوار شهید نوروزی نرسیده به پل شهید محب شاهدین اعزام كرد.
آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان دود وشعله فراوانی از ساختمان نیمه ساز جنب مغازه خارج می شد كه نیروهای ایستگاه بلافاصله پس از اطمینان از قطع بودن برق ، با استفاده ازتجهیزات آتش نشانی و بستن دستگاه تنفسی و با به كار گیری 2 رشته لوله آبرسان ، شعله های آتش را از دو سمت شمالی و جنوبی ساختمان، مهار و از سرایت آن به مغازه های اطراف جلوگیری کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی در ادامه به کسبه و مغازه داران عزیز توصیه نمود تا از جمع آوری و انباشته کردن کارتن و مواد قابل اشتعال در محیط های نامناسب خودداری نمایند تا از بروز حوادث اینچنینی پیشگیری نمایند . ایشان در خاتمه به کلیه همشهریان یاد آور شدند تا در هنگام امداد رسانی در حوادث از ازدحام و تجمع در محل حادثه خودداری نموده تا نیروهای عملیاتی بتوانند به بهترین شکل ممکن امداد رسانی نمایند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =