استاندار یزد: تکلیف دولت، امانت داری از آراء مردم است

استاندار یزد گفت : تکلیف و وظیفه سنگین ما در این مرحله از انتخابات، رعایت اصل بی طرفی و امانت داری رای مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، استاندار یزد امروز در فرمانداری شهرستان خاتم و در جمع اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ، ضمن تبریک هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آگاهانه و با هوشیاری و بیداری کامل و همراه با بلوغ سیاسی در عرصه سرنوشت ساز انتخابات بخوبی نقش آفرینی کردند و با اعتمادی که به دست اندر کاران و برگزار کنندگان انتخابات داشتند با حضور گسترده خود، مشارکتی باشکوه را رقم زدند.

سیدمحمد میرمحمدی ادامه داد: این اعتماد مردم به سرمایه ای از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل گردید و طبق گزارش های رسیده، مردم پنج شهرستان خاتم، مهریز، ابرکوه، بافق و بهاباد با همان روحیه و شور و نشاط در مرحله دوم انتخابات نیز شرکت کردند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم تاکید کرد: اجازه نمی دهیم حتی به یک رای مردم خدشه وارد شود و در تمام مراحل برگزاری انتخابات آن مراقبت، تیزبینی و امانت داری لازم را خواهیم داشت.

میرمحمدی تصریح کرد: هردو داوطلبی که در این حوزه انتخابیه نامزد ورود به مجلس شورای اسلامی هستند، برای ما عزیز هستند و مسئولان ارشد استان وظیفه دارند هر کسی به عنوان نماینده مردم به مجلس راه یافت را حمایت کنند.

عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: خوشبختانه استان یزد در موضوعات پس از برگزاری مرحله اول انتخابات نیز با رعایت اخلاق تمام نامزدها و هواداران آن ها با کمترین مشکل روبرو بود و قوانین و مقررات به طور کامل توسط دست اندر کاران برگزاری انتخابات رعایت شد.

وی اظهار داشت: باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که به فکر خدمت به مردم، رفع مشکلات آن ها و کار و تلاش برای سرافرازی ایران اسلامی باشند و از دعواهای جناحی، سیاسی و گروهی پرهیز کنند.

میرمحمدی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: مسئولان و نمایندگان استان با کار وتلاش مضاعف در سال " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان، گام های جدی و اساسی بردارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =