تسنیم نوشت: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهیان نور به دلیل حضور مستقیم مردم یک راهبرد استراتژیک فرهنگی است.

سردار علی فضلی در صعود 20هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز که صبح امروز انجام شد اظهار داشت: افتخار داریم که در عرصه خدمت به شهدا و فرهنگ ایثار و مجاهدت زمینه‌های حضور مردم در کربلاهای ایران اسلامی فراهم شده است.

جانشین ‌سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور یک فعالیت مردم نهاد است خاطرنشان کرد: راهیان نور در استان‌های غربی و جنوبی فعال شده که امروز در یادمان عملیات بازی دراز راهیان نور سال 95 آغاز شد و برای این آغاز شکوهمند خداوند متعال را شکرگزار هستیم.

فضلی صعود به ارتفاعات بازی دراز را رزمایش حضور در مسیر الی الله شهدای آسمانی دانست و بیان کرد: در این رزمایش بزرگ فرهنگی و صعود چندین هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز ارتش و سپاه و به ویژه سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه زمینه حضور عاشقان را فراهم کردند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به شهدا و حضور در راهیان نور، عنوان کرد: این دو فعالیت فرهنگی در جهت ترویج فرهنگی دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا اهمیت دارد و مقام معظم رهبری از حضور گسترده مردم در راهیان نور سال گذشته خرسند هستند.

جانشین ‌سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهدای بزرگی که در این راه قدم گذاشتند امنیت را برای امروز جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند و امروز الطاف الهی و قدردانی از ایثار شهدا سبب حضور 25 هزار زائر راهیان نور در ارتفاعات بازی دراز شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =