بازنشستگان به عنوان بازوان توانمند و مشاوران مناسبی در حوزه های مختلف هستند

در آستانه دهم اردیبهشت روز صنعت برق، از بازنشستگان و پیشکسوتان شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این آئین بیان داشت: برق یک انرژی کاربردی است که جایگزینی درحال حاضر برای آن وجود ندارد و قابلیت تبدیل و انتقال آسان آن نسبت به سایر انرژی ها به عنوان یک ویژگی محسوب می شود.
مهندس سیدمحمد موسوی زاده با عنوان این که رشد فزاینده ی برق یک چالش برای عموم مردم است گفت: اساساً اقتصاد نوین متکی به تکنولوژی های دیجیتال بوده و مفهوم آن مصرف بیشتر برق می باشد.
وی با اشاره به این که چنانچه شدت انرژی و ضریب بار، به جا و به اندازه مصرف شود، یک اقدام فرهنگی است افزود: یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از رشد مصرف انرژی، اِعمال قوانین مرتبط با اصلاح الگوی مصرف است و با رعایت بهره وری انرژی و اقدام و عمل در این زمینه، بخشی از اقتصاد مقاومتی را تحقق داده ایم.
مهندس موسوی زاده تصریح کرد: بازنشستگان به عنوان بازوان توانمند و مشاوران مجرّب در حوزه های مختلف هستند که می توانند با انتقال تجربیات ارزنده و شایسته خویش، کمک شایانی در پیشبرد اهداف شرکت داشته باشند.
وی خاطرنشان ساخت: بخش عمده ای از توفیقات صنعت توزیع برق استان، مطمئناً مرهون زحمات خالصانه بازنشستگان و خانواده های این عزیزان است.
رئیس هیأت مدیره شرکت توزیع برق استان یادآور شد: بازنشستگی به معنای تکمیل چرخه خدمت و آغازی دوباره و به منزله مدال افتخاری شد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =