۰ نفر
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
مأمور تقلبی کمیته امداد دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان:فردی که با معرفی خود به عنوان مأمور کمیته امداد از کارگران و افراد جویای کار کلاهبرداری می کرد دستگیر شد .

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی در رابطه با این خبر گفت : با دریافت خبری مبني بر اين که فردي ناشناس خود را مامور کميته امداد معرفي می کند و قصد کلاهبرداري از کارگران جوياي کار، ميدان انقلاب شهرستان بيرجند را دارد بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهی به محل اعزام شدند .
سرهنگ"پرویز عرب زاده " اظهار داشت : با انجام تحقيقات نامحسوس مشاهده شد متهم در حال صحبت با يكي از كار گران است و قصد کلاهبرداری از وی دارد و از کارگران دیگر در حال جمع آوری امضا است که بلافاصله در اقدامی عملیاتی متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد .
وی گفت : در ادامه تحقيقات پلیس مشخص شد متهم از ساده گي و کم سوادي کارگران سوء استفاده می کند و با پرداخت مبالغ ناچيز اعتماد آن را جلب کرده و به بهانه اين كه مي بايست ذيل اسنادي را به عنوان شاهد امضا کنند آنان را به دفتر خانه از پيش تعيين شده هدايت می کرد .
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی در ادامه گفت : متهم از کارگران وکالت بلاعزل می گرفت که با بررسي وکالت نامه ها مشخص شد نامبرده جهت فرار از ماليات بدون اطلاع موکلين قصد خريد سهام داشته که در اين خصوص پنج شاکي شناسایی و پرونده ای تشکیل شد .
سرهنگ"عرب زاده" تصریح کرد :با حضور نماينده حقوقي اداره كل كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي متهم به دادسرا اعزام و با قرار مناسب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت .


کشف 60هزار نخ سيگار قاچاق در"طبس"

گروه استان ها-خراسان جنوبي-فرماندهي انتظامي شهرستان طبس از کشف 60هزار نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"محسن جلاليان"در تشريح اين خبر گفت:مأموران ايست و بازرسي شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه اتوبوس که از شهرهاي جنوبي کشور عازم خراسان رضوي بود مشکوک و خودرو را به لاين بازرسي هدايت کردند.
وي افزود:مأموران دربازرسي ازخودرو 60هزار نخ سيگار که به طرز ماهرانه داخل خودور جاساز شده بود را کشف کردند.
سرهنگ"جلاليان"تصريح کرد:در اين رابطه يک دستگاه خودرو توقيف و متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.
وي مبارزه با قاچاق را از مأموريت هاي مهم و مستمر پليس در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور دانست و همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها را با نيروي انتظامي خواستار شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =