رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان و منتخب اول مردم تهران، با تاکید بر اینکه برای مرحله دوم انتخابات، به تک تک رای مردم آذربایجان نیازمندیم گفت: اولویت نخست در مجلس آینده مقابله ی جدی با فساد خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا عارف که برای حمایت از "لیست امید" میهمان ویژه همایش اصلاح طلبان آذربایجان شرقی در تبریز بود، با بیان اینکه یکصد سال قبل ایران شاهد استبداد و ارتجاع بود، تلاش دولت در سه سال اخیر در اجرایی کردن برجام و رفع موانع امکان رشد اقتصادی را قابل توجه و مهم ارزیابی کرد و گفت: برجام دستاورد مهم دولت و حامیانش بود که حاصل همبستگی احزاب طیف اصلاح طلب و اعتدال گرا بود.

وی با اشاره به آسيب هاي اجتماعي از قبيل اعتياد، طلاق و بيكاري كه بخش اعظمي از جامعه را گرفتار كرده است، خاطرنشان كرد: ما مجلسي مي خواهيم كه با فساد مقابله كند و بتواند قانون هاي درستی براي پيشرفت و توسعه کشور به تصویب برساند.

عارف بيكاري جوانان و به خصوص قشر تحصيل كرده را يكي از بزرگترين مشكلات خانواده ها اعلام كرد و گفت: گفتمان اصلاحات با شعار اميد، آرامش و رونق اقتصادي برنامه اش را آغاز كرد و ما باور داريم كه مردم به اين برنامه راي دادند.

منتخب اصلاح طلب مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس دهم تاکید کرد: مجلسي مي خواهيم كه با همبستگي ملي بتواند دولت را در جهت تحقق اهداف توسعه همه جانبه کشور ياري دهد.

عارف دستاورد حماسه هفتم اسفند را نتيجه وحدت اصلاح طلبان دانست و گفت: راهی جز همدلی و وحدت برای کسب اکثریت مجلس دهم توسط اصلاح طلبان نداریم و اميدواريم مردم دوباره حماسه هفتم اسفند را در 10 اردیبهشت تکرار کنند.

رئيس شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان خطاب به مردم آذربایجان گفت: براي اینکه بتوانیم به مطالبات شما پاسخ درخوری بدهیم، نياز به راي تك تك شما داريم و از شما مردم بزرگ آذربایجان مي خواهيم در مرحله دوم انتخابات هم بانشاط تر و گسترده تر پاي صندوق هاي راي بياييد تا بتوانیم با اكثريتی قوي در مجلس، برنامه هايمان را پيش بريم.

عارف اولين اولویت مجلس دهم را تدوين برنامه ششم توسعه كشور اعلام كرد و گفت: پس از انتخابات و در نیمه اردیبهشت نشست هم اندیشی با حضور منتخبان لیست امید برگزار خواهیم کرد تا برنامه هایمان را منسجم تر و هماهنگ تر کنیم.

وي در پایان از مردم آذربایجان شرقی خواست با حضور در پاي صندوق هاي راي به تمام 9 نامزد ليست اميد استان راي دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =