ایسنا نوشت: وزیر سابق آموزش و پرورش تاکید کرد: ما به انتخاب دو نماینده ولایت‌مدار از شهر شور و شعور حسینی نیاز داریم و باید کسی را انتخاب کنیم که نظام و رهبری را شاد کند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در جمع مردم زنجان، با بیان این‌که همه کاندیداها برای ما عزیز هستند، اظهار کرد: چنین تجمعاتی از جانب اصولگرایان استان زنجان، برای دفاع از شور و شعور حسینی، همچنین ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. در واقع، همان‌طور که همه دنیا از اجرای مراسم حسینیه اعظم توسط زنجانی‌ها پیام بصیرت می‌گیرند، انتخابات نیز نماد قدرت یک کشور به‌شمار می‌آید و همه کشورهای دنیا پذیرفته‌اند که یکی از اتفاقات مهم در اقتدار ملی، حضور در انتخابات است.

وی با بیان این‌که هدف نهایی آمریکا، شکست اقتدار ایران و گستراندن چتر حاکمیتی خود بر اقتصاد منطقه است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند«من به آمریکا اعتماد ندارم». از این‌رو باید مراقب نفوذ و بیان سخنانی که درست و غلطش را نمی‌دانیم باشیم؛ چرا‌که در چنین شرایطی، انتخاب برای افراد بی‌بصیرت دشوار می‌شود.

وی افزود: متاسفانه امروزه کار ما به جایی رسیده که عربستانی‌ها نیز برای ما قلدری می‌کنند. در حالی که نمی‌توان با زورگویی عربستانی‌ها، وضعیت اقتصاد کشور را مطلوب کرد. علاوه بر این، اقتدار ایران باید به سطحی برسد که سران عربستان در صف ارتباط با ما بایستند. کشوری مثل آمریکا نیز با داشتن اقتدار، هزاران میلیارد دلار کسری بودجه دارد و برای فرار از مشکل، دلار چاپ می‌کند. ولی ما نمی‌توانیم بدون حساب و کتاب، ریال چاپ کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان این‌که باید در برابر آمریکا مقابله به‌مثل کنیم، تاکید کرد: آمریکا با قلدری پول‌های ما را در دست گرفته، ما نیز برای مقابله باید اقتدار داشته باشیم. در واقع، ما باید غواصان دریادل داشته باشیم، نه این‌که کار نکرده‌مان را بر گردن یکدیگر بیندازیم. با ضعف نمی‌توان کنترل ارکان اقتصاد را به دست گرفت و اقتدار مزیتی است که جلوی دست‌درازی قلدر را می‌گیرد. آمریکا نه ایثارگر است، نه اهل خمس و زکات و نه سرانش به بهشت و جهنم اعتقاد دارند، پس دلیلی ندارد که تمایلی برای پس دادن پول‌های ما داشته باشند. به همین‌خاطر، ما مجلسی می‌خواهیم که جلوی قلدری‌ها ایستادگی کند.

وی تاکید کرد: بعد از حضور پیروزمندانه مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر در روز دهم اردیبهشت، نوبت مسئولان نظام است که دیو سیاه رکود را در هم بشکنند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    7 0
    پس مردم رو کی باید شاد کنه؟
    • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
      2 3
      سلسله مراتبيه، اينا نظام را شاد مي كنند و نظام هم لابد مردم را ديگر
  • بی نام A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    5 0
    فعلا که دولتی که شما درش بودی کل اقتدار ایران رو از بین برد. مملکت رو در حد جنگ به خاطر بی تدبیریش داشت پیش میبرد.
  • ایلیا GB ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    16 0
    چشم حتما، فرمایشی یا امر دیگری دارید رودرواستی نکنید بگوید
  • بی نام A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    9 0
    برای اصولگریان تنها چیزی که اهمیت ندارد شادی و رفاه مردم و حقوق شهروندی است...
  • بی نام IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    این جمله جناب حاجی بابایی خیلی پرمغز و آموزنده است: "متاسفانه امروزه کار ما به جایی رسیده که عربستانی‌ها نیز برای ما قلدری می‌کنند. در حالی که نمی‌توان با زورگویی عربستانی‌ها، وضعیت اقتصاد کشور را مطلوب کرد. " البته کشف رابطه زورگویی عربستان و مطلوب کردن اقتصاد کشور کار هر ذهنی نیست.
  • بی نام RO ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    5 0
    والله انصافا دولت آقای احمدی نژاد دل مردم را خیلی شاد می کرد هنوز هم سوژه کم می آوریم با یاد آن دوران می خندیم
  • خخخخ ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    4 0
    چشم شما دستور بده اگ يوقت چيز ديگه اي هم خواستي مديووني اگ نگي خخخخخخ
  • بی نام IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    5 0
    بی خود نیست که در زمان این آقا آموزش و پرورش به اون وضع افتاد از سخنانشان پیداست که در سرشان چه می گذرد وای به حال مردمی که وزیر آموزش و پرورش فرزندانش این آقا باشه
  • مارال IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    4 0
    اقای محمود خان تو که خیلی شاد کردیییییییییییییییییییییییی..........
  • کوروش IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    7 0
    کسی را انتخاب کنید که عادل عالم با تقوی راستگو و درستکار مدافع حقوق مردم باشد و انتخاب شان مردم را شاد کند
  • عطا IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    6 0
    شما که با عملکردتان دل مردم را خون کردید اینهمه بیکاری و فساد و رانت خواری و دروغگویی را چه کسی پاسخگو است
  • محمود GB ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    5 1
    آقاي حاجي بابايي با اين حرفي كه زديكسي را انتخاب كنيم كه نظام و رهبري را قبول داشته باشد مشخص كردي كه بايد به طرفداران و همفكران احمدي نژاد اصلا راي ندهيم چون اين اقا اصلا با آقا همراه نبود و ايشون رو آزرده خاطر كرده بود.
  • داود ايراني IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    12 0
    سلام مطمئن باشيد حتما اين توصيه شما را مردم فهيم وبا فرهنگ جامعه گوش ميدهند وامثال شما را انتخاب نمي كنند
  • دلسوز انقلاب A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    3 0
    صحبت جناب حاجی بابایی کاملا مطین و منطقی هست...نکند که اصولگرایان را انتخاب کنیم ...چون اینان باعث رنجش مقام معظم رهبری و مردم میشوند...چششششششم از یادآوریتون ممنونیم همچی خودشون رو چسبوندن به رهبری هر کسی ندونه فکر میکنه واقعا ولایتی بودند....