برنامه «فیلم کوتاه» این هفته با اجرای ابراهیم ایرج زاد به گفتگو با چهره های سینمایی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» با طراحی و تهیه کنندگی عماد خدابخش و کارگردانی رضا مهران‌فر این هفته با اجرای ابراهیم ایرج زاد در جریان جشنواره جهانی فیلم فجر روی آنتن می رود.

در این برنامه با شخصیت های سینمایی اعم از فیلمساز و مسئولان از جمله فرهاد توحیدی فیلمنامه نویس، امیرحسین علم الهدی مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه»، فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوان و ساعد نیکزاد رییس دانشکده تولید دانشگاه صداوسیما گفتگو می شود.
در ادامه تصاویری از رویدادهای مختلف جشنواره، صحنه هایی از برخی فیلم ها و گفتگو با فیلمسازان روی آنتن می رود و بخش ویژه ای نیز به حضور فیلم کوتاه در جشنواره جهانی فیلم فجر اختصاص دارد.
در ادامه آیتمی درباره بازار فروش فیلم کوتاه پخش می شود و بخش آموزشی نیز به کارگاه آموزشی با تدریس اصغر فرهادی سینماگر سرشناس سینمای ایران روی آنتن می رود.
بیست و سومین قسمت از برنامه «فیلم کوتاه» سه شنبه هفتم اردیبهشت ساعت 21 به مدت 60 دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و بازپخش آن چهارشنبه هشتم اردیبهشت ساعت 9 صبح و جمعه 10 اردیبهشت ساعت 19 خواهد بود.

۵۸۵۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =