دایی تقصیر حذف از جام جهانی را تمام و کمال به گردن قطبی انداخت.

علی دایی باری دیگر مدعی شد تیمش هنوز هم شانس قهرمانی دارد.او در این باره گفت:« هنوز قهرمان مشخص نشده است. آنقدر اتفاقات عجیب در فوتبال رخ می‌دهد که نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد. »
دایی درباره اینکه شانس قهرمانی کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، ‌گفت:« شانس سپاهان از سایر تیم‌ها بیشتر است، اما نمی‌توان در مورد قهرمانی این تیم اظهار نظر قطعی کرد چون ممکن است اتفاقات دیگری رخ دهد. خلق شگفتی در فوتبال دور از ذهن نیست».
سرمربی پیشین تیم ملی در مورد رفتن غلامحسین پیروانی از تیم امید گفت:« متأسفانه هیچ چیز در فوتبال ما در جای خودش قرار ندارد. روز گذشته هنگامی که خبر رفتن پیروانی را شنیدم به حال خودم و پیروانی افسوس خوردم. زمانی که برنامه 90 را نگاه کردم، دیدم هیچ کس به دیگری اجازه حرف زدن نمی‌دهد و احترام یکدیگر را نگه نمی‌دارند. در این برنامه اصلأ درباره فوتبال صحبت نمی‌شود و راجع به مسائل حاشیه‌ای که به ضرر فوتبال ما است، حرف زده می‌شود. »
دایی با انتقاد از فدراسیون بابت مشکلات رخ داده در فوتبال گفت: «هیچ کس راه‌حل نشان نمی‌دهد و دلش برای فوتبال نمی‌سوزد. فوتبال ما بیشتر از این نمی‌تواند رونق داشته باشد و نباید توقع زیادی از آن داشت. تا زمانی که چنین اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می‌دهد نباید انتظار زیادی داشت. دلایل واقعی مشکلات فوتبال ما هیچ‌گاه مطرح نشده است. »
او با اشاره به اشتباه بودن کنار گذاشتن پیروانی از تیم امید اظهار داشت:« افرادی مانند پیروانی در فوتبال ما بسیار کم هستند، اما این افراد که با جان و دل و در شرایط سخت کار می‌کنند، با بی‌مهری و اخراج مزد زحماتشان را می‌گیرند. فدراسیون به این افراد لطف دارد و پاداش خوبی به آنها داد. »
دایی در پاسخ به این سئوال که کفاشیان گفته بود بازگشت پیروانی به تیم امید مانند خواستگاری از یک دختر است، عنوان کرد:« در این مورد درباره شخص خاصی صحبت نمی‌کنم. این مورد یک بی‌نظمی در فوتبال ما است و تنها در فوتبال ما اتفاق می‌افتد. اشتباه است که فوتبال خودمان را با کشورهای صاحب نام مقایسه کنیم. زمانی که یک داور حرف همکار خود را قبول ندارد، همه داریم به نوعی مشکلات را توجیه می‌کنیم. »
او یادآور شد: «هنگامی که انتخاب سرمربی تیم امید با خواستگاری یک دختر توسط رئیس فدراسیون مقایسه می‌شود باید فاتحه فوتبال را در ایران خواند. من خیلی وقت پیش این کار را انجام دادم. »
سرمربی سابق تیم ملی در مورد برگزاری جام‌جهانی و عدم حضور ایران در این رویداد بزرگ گفت:« کسانی که قول صعود به جام‌جهانی را داده بودند باید در این زمینه پاسخگو باشند. افرادی که ادعا کردند دو کره را مانند کف دست می‌شناسند و مدعی صعود راحت به جام‌جهانی شده‌اند، حالا باید پاسخگو باشند. خدا را شکر می‌کنم که اخراج شدم زمانی که مسئولان به امضای خود پایبند نیستند چه می‌توان کرد و چه انتظاری باید از فوتبال داشت؟ »

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 53034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • behnam IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
    0 0
    ايول علي دايي راست ميگه اقاي قطبي كه دو كره راكه مانند كف دست مي شناخت چي شد
  • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
    0 0
    باید باند پشت پرده از کار اخراج شوند از جمله کفاشیان
  • نیما ضیابری IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
    0 0
    100% با حرف های آقای دایی موافقم ...
  • آرمان IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
    0 0
    پدر تیم ملی رو دراورده حالا میذاره تقصیر دیگران !!
  • پس کی به فکر ماست IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
    0 0
    آقای دایی اگه لالایی خوندن بلد بودن خودشون خوابشون میبرد پس بهتره سکوت کنن!
  • میلاد IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
    0 0
    من خودم با مربیگری قطبی تو تیم ملی موافق نبودم - ولی دایی خیلی بي منطق گفته که مقصر نرفتن به جام جهانی قطبیه- قطبی که حداقل یه امتیاز تو اون شرایط سخت انتخابات تو کره جنوبی گرفت ولی خود دایی چی کرد تو آزادی جلوی 100 هزار نفر به عربستان باخت، به بدبختی تو امارات یه امتیاز گرفت ( تنها امتیازی که امارات گرفت) حتما یادتونم هست که به زور تونستیم به مرحله گروهی برسیم ( پس مقصر نرفتن به جام جهانی اول فدراسیون بعد علی دایی و خیلی خیلی کم قطبی...)
  • بدون نام GB ۲۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
    0 0
    لابد افتضاح آقای علی دایی و خوردن حق چند مهاجم جوان و آماده در جام جهانی 2006 آلمان توسط ایشان هم تقصیر افشین قطبی بوده است.
  • بدون نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    0 0
    کسی که راحت حرف می زند باید عملی کند .دایی غیرت دارد ولی قطبی چی؟
  • بدون نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    0 0
    کسی که راحت حرف می زند باید عملی کند .دایی غیرت دارد ولی قطبی چی؟
  • بابک IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    0 0
    با نظر جناب دایی موافقم مخصوصا با حرفایی که در مورد فدراسیون گفتند.جایی که مسولین سیاسی به جای اهالی ورزش تصمیم مگیرند وضعیت جامعه ورزشی از این بهتر نخواهد بود
  • حسن IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    0 0
    آقاي دايي راست مي‌گه به قول ايشان شانس خيلي مهم است و آنقدر اتفاقات عجیب در فوتبال رخ می‌دهد که.... مثلا ايشان كه حتي يك دريبل ساده نيز نمي‌توانست بزند و حتي دويدن او نيز شبيه فوتباليست ها نبود، به عناوين بسيار زيادي در اين ورزش دست پيدا نمود. در مورد عدم حضور ايران در جام جهاني نيز نبايد در مورد يك اظهار نظر غيرمنطقي و مقرضانه جوابي براي ايشان نوشت. بگذاريد خوش باشد.
  • بدون نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    0 0
    من شك ندارم اگه دايي ميموند تيم به جام جهاني ميرفت هرچن به سختي و احتمالا با بازي پلي آف . كي بود بليط آفريقا رو براي شيرهاي ايراني رزرو ميكرد و شناختن دو كره كه هيچ ادعا ميكرد كره اي ها از اون ميترسن ؟ كي با دانستن همون شرايط سخت ادعاي صعود راحت ميكرد؟ باخت عربستان با يك پيروزي خارج ازخانه برابر كره شمالي قابل جبران بود .
  • ایلقار IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    0 0
    مگه آقای قطبی قول صعود نداده بود!؟ پس چی شد!؟
  • alireza IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    0 0
    فقط دایی
  • عمار IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    1 0
    آخه دايي رو كي آدم حساب ميكنه.خدايي من پرسپوليسيم اما 2 زار دايي رو قبول ندارم.حالا فصل بعد ببينيد چه گندي ميزنه به پرسپوليس.كي گفتم من.همين آقا بود كه قول صعود به جام جهاني اون اوايل داد حالا يادش رفته اما قطبي بدبخت واسه سه تا بازي قول داده اونم واسه روحيژه اي كه دايي خراب كرده بود گناهكاره.دايي مربي نيست قبول كنيم مردانه. empty0heart.blogfa.com
  • آرش IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    0 0
    این جناب دایی که هیچی از مربیگری بلد نیست نه در تیم ملی چیزی از خودش نشان داد و نه حالا در پرسپولیس و تمام بردهایش در پرسپولیس روی شانس یا خلاقیت های بازیکنانش بوده چطور به خودش اجازه می دهد در مورد قطبی که کارنامه مربیگریش و بردهایش خیلی خیلی بیشتر از اوست اظهار نظر کند؟