مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش: مبلغ بدی آب و هوا ممکن است مشمول همه نشود

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ حق مرزی هرسال نغییر نمی کند و شامل بدی آب و هوا است که گاهی ممکن است مشمول فرد نشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" من در خط مرزی جنوب کشور معلم هستم و سال گذشته پرداختی چندانی برای حق مرزی نداشتم امسال مبلغ تفاواتی کرده و اصلا پرداخت می شود؟"
در این باره سید حسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: در قانون مدیریت خدمات کشوری فوق العاده نوار مرزی نداریم اما در سال 89 مصوبه ای در خصوص خروج از کلان شهرها تصویب شد که کارکنان نقاط مرزی از حداکثر بدی آب و هوا و کمتر توسعه یافته استفاده می کنند.

او با اشاره به اینکه حق نوار مرزی در نظام هماهنگ متفاوت است ادامه داد: در دهستان های مرزی، کارکنان 10 درصد محرومیت را حق نوار مرزی دریافت می کنند اما هرساله پرداخت حق نوار مرزی تغییر نمی‌کند.
حسنیی گفت: در سال 91 و 92 وزارت کشور نقاط مرزی را براساس ضریب محرومیت استان ها به 3 بخش تقسیم کرد؛ استان های مرزی به استان های الف، ب، ج یعنی به ترتیب دهستان، شهر مرزی و شهرستان مرزی تقسیم شدند.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: حق نوار مرزی در این 3 گروه فرقی ندارد و افراد سقف بدی آب و هوا را می گیرند اما ممکن است در زمانی این موضوع مشمول فرد نشود.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کمال IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    8 0
    بابا قید این آموزش و پرورش را بزن برو یه شغل اول واسه خودت پیدا کن