رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کرج بر ضرورت پرهیز مسئولان از شعارزدگی در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: مسئولان ابتدا باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کنند و برنامه‌ریزی مناسب را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، روح الله کیان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مد نظر قرار گیرد و بر اساس این سیاست‌ها راهبردها و برنامه‌ها مشخص شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: شورای شهر و شهرداری کرج به عنوان متولیان اداره امور باید در این راه قدم بردارند و امیدوارم که ما هم شعار ندهیم و با ارائه طرح و برنامه های اجرایی به دستور مقام معظم رهبری عمل کنیم.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی فعال و پویا نیازمند برنامه ریزی استراتژیک و راهبردی، مبتنی بر مردمی کردن اقتصاد از طریق میدان‌دادن بیشتر به فعالان بخش خصوصی و رفع موانع و مشکلات این بخش می باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بیان کرد: نامگذاری امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام اقتصاد مقاومتی با تأکید بر عنصر اقدام و عمل، ضرورت توجه جدی‌تر مسئولان کشور و پس از آن آحاد ملت و نخبگان به عملیات اقتصاد مقاومتی را نشان می‌دهد.

کیان در پایان خاطر نشان کرد: در اقتصاد مقاومتی باید به توانمندی ها و قابلیت های جامعه خود باور و اعتقاد داشت و تنها در این صورت است که می توان با اجرای اقتصاد مقاومتی به اهداف مورد نظر دست یافت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =