ایسنا نوشت: دبیرکل انصار حزب‌الله با بیان اینکه ما با وضعیت لجام گسیخته‌ حجاب در جامعه که مفاسدی را نیز در پی داشت موافق نبودیم، گفت: با انجام طرح‌هایی مانند امنیت اخلاقی کاملا موافقیم و معتقدیم این طرح قطعا بر بهبود وضعیت حجاب در جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

عبدالحمید محتشم، با اشاره به آغاز طرح امنیت اخلاقی در بزرگراه‌ها از سوی نیروی انتظامی و به کارگیری هفت هزار نفر به عنوان گشت نامحسوس برای پیگیری این طرح، اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با جرایم مشهود است و با هماهنگی نهاد قضایی این کار را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه بعضی وقت‌ها ممکن است این برخورد تشدید شود، ادامه داد: اینکه نیروهای انتظامی به صورت محسوس یا نامحسوس این کار را انجام دهند تفاوت چندانی ندارد چرا که این نیروها کارشان را به صورت گزارشی انجام می‌دهند و قصد برخورد یا دستگیری ندارند.

محتشم در پاسخ به پرسشی درباره امکان نظارت بر نیروهای گشت نامحسوس پلیس، اظهار کرد: وقتی نیروی انتظامی اعلام می‌کند که هفت هزار نفر را برای گشت نامحسوس در اجرای این طرح انتخاب کرده است به این معناست که نیروی انتظامی عوامل خودش را شناخته است و آنها را امین و صادق می‌داند. اتفاقا مردم نیز نشان داده‌اند که به امانتداری پلیس و فداکاری‌ که در راه امنیت جانی، مالی و ناموسی افراد انجام می‌دهد اطمینان داشته و قدردان زحمات آنها هستند.

دبیر کل انصار حزب‌الله ادامه داد: وقتی نیرویی قرار نیست کار عملیاتی و اجرایی انجام دهد اینکه محسوس باشد یا نامحسوس و از لباس مبدل استفاده کند یا نه، فرقی نمی‌کند. اگر بنا باشد بازداشت انجام شود باید از لباس فرم و کارت شناسایی استفاده شود اما صرف اطلاع رسانی و گزارش نویسی که وظیفه اصلی این هفت هزار نفر است نیاز به استفاده از لباس فرم ندارد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیروهای مردمی هم وظیفه خود می‌دانستند نسبت به جلوگیری از وقوع منکر در جامعه پیگیری‌های لازم را انجام دهند، اظهار کرد: کاری که توسط گشت‌های نامحسوس پلیس انجام می‌شود عمل تازه‌ای نیست و نیروهای مردمی نیز پیش از این با ارائه گزارشاتی به نهادهای مربوطه موارد منکر را اطلاع رسانی می‌کردند و کار گشت‌های نامحسوس نیز مربوط به همین حوزه است.

محتشم با تاکید بر اینکه هر کس در جامعه کار منکری انجام دهد وظیفه همه است که به او تذکر دهند، اظهار کرد: اگر نهی کردن افراد از انجام منکر کافی نباشد طبعا لازم است که چنین اشخاصی به نیروهای پلیس و قوه قضاییه معرفی شوند تا در مورد آنها قانون اجرا شود.

دبیرکل انصار حزب الله اظهار کرد: در نیروی انتظامی کارشناسان و عالمان مذهبی حضور دارند و این نیروها در آموزش های خودشان موارد مربوط به مسائل عقیدتی را به خوبی فرا می گیرند و از آنجایی که برخورد با مصادیق بی حجابی در انظار انجام خواهد شد و پنهانی نیست مردم نیز نحوه برخورد مامورین را شاهد خواهند بود و مشکلی وجود ندارد.

محتشم در پایان با بیان اینکه ما با وضعیت لجام گسیخته‌ حجاب در جامعه که مفاسدی را نیز در پی داشت موافق نبودیم، گفت: با انجام طرح‌هایی مانند امنیت اخلاقی کاملا موافقیم و معتقدیم این طرح قطعا بر بهبود وضعیت حجاب در جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    142 1
    از فردا اگه يه نفر ديديد كه لباس اداره پوشيده يا تيپ اسپرت زده،مديونيد يه وقت فكر كنيد كه پليس نيست.
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    حالا بستگی به این داره که شما حجاب را چه بدانی. اگر منظور از بهبود حجاب آن چیز جامعی باشد که من در نظر دارم بنظر منهم مفید است. این پلیس باید دستورالعمل شفاف داشته باشد و نباید مستقیم با مردم رو در رو شود بلکه به صورت واسط میانی قوه قضاییه عمل کند و آنهم با دلایل مستند تا خدای نکرده مسئله سوئ استفاده سلیقه ای از آن پیش نیاید.
    • سیناد ایرانی A1 ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
      71 3
      الان خودت فهمیدی چی گفتی؟
  • بی نام RO ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    157 2
    پس معلومه كه اراده بالا روي هرچي باشه دو شبه عملي ميشه. ان شالله كه زوم بشه روي بيكاري و صنعت خودرو.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    148 4
    هر زمان شماها دست از توهین به مردم و دخالت در همه امورد برداشتید همه چادری میشن
  • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    160 5
    کمردم تهران اکثرشون با رای ندادن به حامیان این قبیل طرح ها نشون دادند با هر نوع زور در مسایل فرهنگی مخالفند. این طرح رو بردارید ببرید همون جاهایی که حداقل نصف مردم طرفدارتونن اجرا کنین لدفن.
  • بدون نام ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    100 1
    تاسف آور
  • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    161 2
    این طرحها فقط به باورهای دینی لطمه می زند . با باتون و بگیر و ببند نوعی دین گریزی را رواج می دهید . کسی با زور به بهشت نمی رود بیایید فقر را ریشه کن کنید که منشا گناهان کبیره است
    • رر IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
      4 106
      اولا که باتون نه باتوم دوما که شما نمیدونید عذاب جهنم چطوریه وگرنه از ما ممنون بودید سوما از 1516 گناه کبیره 56تاش میتونه معلول فقر باشه
  • آریا BY ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    121 1
    تا وقتی که مجلس بودجه برای اینها در نظر میگیره همینه
  • بی نام DE ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    وضعیت حجاب اگه اینجوری پیش بره از ترکیه بدتر میشه مردای این زنا و دختر که اینجوری میان تو خیابون غیرت ندارن از خدا و قیامت نمیترسن شاید از نامحسوس بترسن
    • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
      خوب به نو چه
    • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
      108 8
      حیف اون پرچم المان که زده کنار اسمت
  • رحیمی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    ان حزب الله هم المفلحون . این قانون کتاب خداست . با خدا چونه نزنید
    • بی نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
      157 2
      لا اکراه فی الدین. این هم قانون کتاب خداست.
    • علی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
      71 1
      هرکی اسمش رو گذاشت حزب الله میشه همون حزب الله مورد نظر قرآن؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
      55 2
      خواهش میکنم با کتاب خدا برخورد گزینشی و مصادره ای نکنید. بلا تشبیه بنی امیه ملعون هم میگفتن مصداق "اولی الامر منهم" هستن.
    • یکی A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
      53 1
      به چه حقی کلام خدا رو به یک سری آدمی که به اسم خداوند، بلای دین خداوند هستند نسبت میدی؟ شرم کن از روز قیامت.
    • غریبه A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
      9 0
      قانون خدا و امر به معروف فقط در مسایل پوشاک , ظاهر مردم و مسایل خصوصی هست یا در مسایل دزدی, دروغگویی, اعتیاد, قاچاق کالا, زمین خواری, کوه خواری, فساد بانکی هم وجود دارد؟
    • ایرانی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
      8 0
      تمام جای قران گفته دزدی و اختلاس ممنوع حق یتیم خوردن ممنوع ربا ممنوع دو رویی ممنوع چرا اینا که به مصلحتت نیست مد نظر قرار نمیدی
    • ت RO ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
      4 0
      وايييى مشكل ما مگه اينه؟ پسر ١٧ ساله به دختر ٦ ساله تجاوز ميكنه بازم بگردين ببينين كى روسريش عقب رفته. ما دخترا با مقنعه و مانتوى معمولى تو راه دانشگاهم از دست خيلى آدماى مريض آرامش نداريم روز مرد رو به تموم دختراى سرزمينم تبريك ميگم.
  • بی نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    118 1
    هیچ تاثیری نداره سال 86 که این طرح اجزا شد دخترا مانتو کوتاه می پوشیدن با چهار لاخ مو بیرون بادکمه بسته الان مانتو بلند می پوشن بدون دکمه بایه شال که نصف موهاشونم نمی پوشونه البته با ساپورت این طر ح اجرا نمی شد هم همین بود ملت کار خودشونو می کنن هزینه هاشم می دن
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    152 2
    به عوض استخدام 7000 نفر برای پاییدن جوانهای مردم، نیروی پلیس رو تقویت کنین تا روز روشن در ماشین رو با دیلم باز نکنن و ضبط و باند و ... بدزدن، یا این 7000 نفر رو بذارین برای گزارش تخلفات رانندگی بسیاری از افراد در اتوبانها، سر چهار راهها، داخل تونلهای شهری... ، چه با اتومبیل چه با موتور. طرح پارکبان که تازه یه جور جایگزین کردن انسان با پارکومتر توسط معجزه تاریخ بود، بعد از مدتی مبنای گرفتن پول زور و .... از مردم شد تا جایی که راهنمایی و رانندگی بارها گفته که این قبوض رو قبول نداره حالا فکر کنین این روش گزارش دهی به زودی به چه مجال اخاذی و رشوه و ... جدید تبدیل خواهد شد. خیلی از حرفهارو هم که نمیشه زد مگر نه که اکثرا میدونیم
    • بی نام A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
      19 5
      این 7000 نفر فقط مایل هستند در امر مبارزه با مفاسد اخلاقی مجانا فعالیت کنند. دوست ندارند موارد سرقت از ماشینها را گزارش کنند. شما اگر این را میخواهید، باید کادر استخدام کنید و ضمنا حقوق ماهیانه به آنها بپردازید
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    132 3
    جز شر هيچ سودى براشون نداره كه البته اينها دنبال همينن
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    81 5
    این طرح باعث مشود تا مردم به نظام بد بین شوند مگر اینکه بسیار افراد درستی ان را اجرا کنند در غیر اینصورت نتیجه عکس دارد
    • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
      6 0
      نه که الان خیلی خوشبینن؟
  • بی نام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    ما نخوایم بریم بهشت باید چه کار کنیم؟دست از سر مردم بردارید
    • بی نام IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
      بهشت رفتن لیاقت میخواد
    • بی نام RO ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
      9 65
      خیالت راحت نمیری. اینقدر هم واسه نرفتن زور نزن
    • احسان IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
      13 0
      ما لیاقت نداریم ، امیدوارم تو و همفکرات بشتابید به سوی بهشتتون ...
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    86 0
    این طرح دهن کجی یه عده به رای 300 تهران است
  • قول سدید RO ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    5 55
    باید گشت ارشاد به صورت گسترده و از همه مهمتر مستمر اجرا شود انوقت بنشینیم بگوییم آیا گشت ارشاد مفید است یا نه؟ وگرنه صرف اینکه چون بعد از چند تا طرح ضربتی گشت ارشاد که موقتی بودند بدحجابی بیشتر شد پس نتیجه بگیریم که گشست ارشاد موجب افزایش بدحجابی است.ضمن اینکه تأثیر مثبت کار پلیس لزوما به این معنا نیست که بدحجابی کمتر شود در شرایطی که جبهه دشمنان حجاب قوی تر است طبیعتا همینکه سرعت رشد بدحجابی کاهش یابد یعنی تأثیر مثبت.مثلا اگر با وجود افزایش برخورد با جرائم مواد مخدر میزان قاچاق بیشتر شد نمی توان نتیجه گرفت پس برخورد با جرائم مخدر بی فایده است و باید رها شود.بعضی ها چشم بسته ایراد می گیرند چون مشکلشان چیز دیگری است و تعصبات چشمشان را کور کرده.طرف می گوید نیروهای نامحسوس فقط گزارش می دهند .
  • امیرعلی A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    115 0
    کسی با زور با حجاب نمیشود
  • بی نام GB ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    27 9
    فساد در جامعه به شدت بالا رفته است و قبح خیلی از کارها که در غرب نیز زشت است ریخته شده است و بانوان در روز و آنهم در مرکز شهر امنیت جنسی ندارند و شما فقط شعار می دهید و حداکثر به لباس مردم گیر می دهید.برادر من اگر صداقت دارید و نیت شما بهبود امنیت اخلاقی است فقر ، تبعیض ،اعتیاد و بیکاری را رفع کنید و با مزاحمان نوامیس برخورد کنید غالب مشکلات حل خواهد شد.در ضمن آیا می توانید به عنوان کسی که از مالیات مردم حقوق می گیرد نتیجه کار چند دهه ای خود را بگویید؟ آیا نتیجه کارهای خود را می پذیرید؟ آیا محبوبیت دارید؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    60 1
    بابا یکی نیست بگه که بهشت زوری نیستش که.موسی به دین خود عیسی به دین خود.این کارا چیه والا
  • امیر A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    53 0
    میترسم از روزی که فقر حق الناس و دزدی عادی شود و مشکل جامعه بشود دوتار موی تو یا بیرون زنان ایت الله طالقانی 37 سال پیش هنوز این را نمیدانید با توسری روسری جلو نمیاید
  • بی نام A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    46 0
    دوران گیر دادن و ازار مردم فرا رسیده
  • بی نام ES ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    24 2
    تو دولت قبلی که از این کارها نمی کردین،خدا رو شکر تو قوم و قبیله شما لااقل بیکار وجود نداره همه رو به یه بهانه ای بردید سرِ کار
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    35 0
    کاش یکی پیدا می شد یه تحقیقی انجام می داد ببینیم از زمان به راه افتادن گشت ارشاد میزان رعایت حجاب و عفاف در جامعه چه تغییری داشته. من پیشاپیش ازش تشکر می کنم.
  • ایرانی FI ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    36 0
    بهتره ازاین هفت هزار نفر درجهت مثبت مثلا جلوگیری وشناسائی خرده فروشان مواد مخدر دزدان اتوموبیل مال خرها دلالان دارو در ناصرخسرو وشناسائی رانت خواران زمین خواران کیف قاپ هاوصدهاخلاف کوچک وبزرگ درسطح شهر جلوگیری کندد در ضمن اگرحقوق این افراد ماهی دو ملیون تومان باشد به عبارتی چهار ده میلیارد تومان هر ماه هزینه به کشور تحمیل میشود البته پول بنزین وخرج خودرهای انان را نیز باید اضافه کرد.
  • علیرضا A1 ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    57 0
    هدف سر گرم کردن مردمه ، خیلی جدی نگیرین، محسوسش چی بود که نامحسوسش چی باشه. زندگیتون رو بکنید.
  • بی نام IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    40 2
    بودجه این 7000 نفر از کجا آمده باپرداخت حداقل 2 میلیون تومان ماهانه 14 میلیارد تومان باید جوابگو باشند بعد از نزدیک به 40 سال حالا باید گروهی راه بیفتد و زاغ دخترا و زنان رو توخیابان چوب بزنن نتیجه این طرح مسخره را خواهیم دید
    • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
      13 0
      ماهانه می شود 7 مدرسه در مناطق محروم ساخت
  • شهرام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    55 1
    نمیشد هفتاد نفر ازاین هفت هزار نفر مامور به صورت نامحسوس قداره کشا و ارازل و اوباشو شناسایی کنن . هزار نفر هم به محیط زیست بدن که کل پرسنلش در ایران 2500 نفره . الباقی هم پیشکشتون
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    50 1
    عربستان اینجور پلیس را داره جمع میکنه ما تازه داریم تقویت میکنیم
  • ناشناس IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    33 1
    من نمی دونم توی این قانون چرا از پارتی بازی و اختلاس و دزدی و قتل و اینا چیزی ننوشته فقط حجاب نوشته شده.تا حالا یه بی حجابو دیدین بچه مردم رو بدزده و بعد بکشتش؟ مردم نون شب ندارن اونوقت 7000 نفر معلوم نیست با کدوم بودجه استخدام شدن که معلوم نیست کی هستن.
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    7 0
    7000هزار نفر با ماهي حداقل دوميليون تومان كل حقوق و مزايا و بيمه , ضربدر 12ماهش كنيد.ميشه سالي 168ميليارد تومن هزينه رو دست كشور.با پولش چه كارهايي ميشه انجام داد؟بعد منفعت اين 168ميليارد تومن چيه؟
  • سید IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    1 8
    یعنی با نظرات و مثبتها فهمیدم که .... حجاب چیز مهمیه که با کنترل نکردنش الان وضع تهران اینه که نمیشه تو خیابونش راه بری حالا چه پسری که آسین کوتاه و یقه باز میپوشه و چه دختری که بالاتنش کاملا معلومه ساپرتم که هیچی کسایی که میگن نکنید انشالله خدا راضیه کی گفته خدا راضیه ؟ انشالله ؟ باشه بش بگم کسی که میگه نکنید لطفا شماره ی مادر ، خواهر ، همسرش رو بذاره اینجا مردم ازشون سو استفاده کنن مهم نیست که غیرت ندارید که میخواین حجاب نداشته باشید بفرمایید آنتالیا ، انگلیس راه باز جاده دراز تو مملکت اسلامی جای اینکارا نیست .
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    0 9
    مردم روستاها و شهرهای کوچک از این طرح حمایت کامل میکنند.
    • بی نام DE ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
      6 0
      شما نمايندشونى؟
  • ناشناس A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    36 2
    اگر زور جوابگو بود سیاست اردوغان در دیاربکر جواب می داد
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    10 0
    بهشت و جهنم همین دنیاست و ما به کدامین گناه داریم عذاب میکشیم.....
  • غریبه A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    8 0
    این طرح پیامدهای اجتماعی بسیار خطرناکی دارد. 1 مردم همیشه به یکدیگر مشکوک خواهند شد مخصوصا به چادری ها و یا ریشوها. 2 مردم به یکدیگر اعتماد نخواهند کرد و دیوار بی اعتمادی در بین مردم بلتد تر خواهد شد. 3 امکان سو استفاده ی افراد خلافکار از این طرح در لباس شخصی افزایش خواهد یافت. 4 این طرح باعث دو دستگی در جامعه خواهد شد و مردم را علیه یکدیگر خواهد شوراند. 5 ترس را در جامعه گسترش خواهد داد.
    • ناشناس IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
      1 10
      اگه کسی خلافی انجام ندهد چرا بترسد؟هدف این طرح برخورد با خلافکاران است
  • بی نام RO ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    9 0
    با این فرمون که پیش میریم تا چند وقت ديگه میرسیم به هر ایرانی یک نگهبان
  • انسانم آرزوست A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    14 0
    8میلیون بیکار تحصیلکرده داریم. رشد اقتصادی مون صفر هست. کارخونه ها نیمه تعطیل و ورشکست هستن. توی جامعه پارتی بازی و اختلاس و رشوه بیداد میکنه. توی خیابونا امنیت وجود نداره و زورگیری و دزدی و جنایت و تجاوز وجود داره و هرروز توی اخبار این مسائل رو میخونیم. اون موی بیرون زده خانم و یا مانتوی رنگی خانم ها آیا باعث عدم رشد اقتصادی شده؟ ایا باعث بیکاری 8میلیون نفر شده؟ آیا باعث اختلاس و پارتی بازی و رشوه شده؟ یعنی 7هزار نفر رو تونستید واسه این کار ساماندهی کنید ولی واسه این جرم و جنایت و اختلاس و بیکار و رشوه و... لزومی نمیبینید که کاری کنید؟ این 7هزار نفر روزی یه مورد گزارش بدن میشه 7هزار گزارش در روز و آیا شما امنیت مالی و جانی مردم رو کامل تامین کردید که هرروز 7هزار گزارش رو به کارتون اضافه شده
    • ناشناس IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
      3 8
      دقیقا هدف این طرح هم مبارزه با زورگیری خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمت برای نوامیس مردم است.حالا ممکن است به کسانی که کامل کشف حجاب کنند هم تذکری بدهند اتفاقا مردم باید حمایت کنند.
  • سید IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    1 13
    عالیه امیدوارم امنیت جامعه درست بشه . داخل تهران به خصوص که افتضاحه و نمیشه تو خیابونش راه رفت .