کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربران در صفحه مشکلات مردم مشکلات خود را در زمینه نظام وظیفه، استخدام، مترو و... مطرح کردند. در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

با سلام نتیجه نهایی استخدام نهاد کتابخانه های عمومی بعد از گذشت هفت ماه اعلام نشده ، لطفا پیگیری کنید.

2

آموزش

سلام .ما معلمان استثنایی شهر تهران که از اول مهر ۹۴ بازنشسته شده ایم تا به امروز نه حکم بازنشستگی داریم نه حقوق .بله ۷ ماه است که حقوق نگرفته ایم .چون اداره ما مبلغ ۹۰ میلیون بابت سنوات ارفاقی به صندوق بازنشستگی نداده است . چرادر دوسالی که از مدارس امار بازنشستگان را گرفتند چاره ای اندیشیده نشده .چرا این مبلغ واریز نشده چرابا این همه ببر وبیای ما کاری انجام نشده .چرا اداره وسازمان استثنایی برای ما کاری انجام نمی دهد حکم نداریم دفترچه بیمه نداریم بیمار قلبی وومشکلات دیگر داریم به علت مبالغ بالای درمان نمی توتنیم کاری کنیم . از رسانه ها می خواهیم که به ما کمک کنند بارها به اداره کل رفتیم .جواب بودجه نداریم .

3

شهری

- با سلام و احترام خواهشمند است از مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی و شهرداری بپرسید که "چرا دست فروشان و بساطی های بزرگراه آزادگان تقریبا محدوده اتوبان بهشت زهرا تا اوایل اتوبان امام علی در مسیر جنوب به شمال اتوبان آزادگان را جمع آوری نمی کنند؟" نکته جالب اینجاست که بسیاری از این دست فروشان بساط خود را تقریبا نزدیک ماشین راهنمایی و راندگی مستقر در اتوبان پهن میکنند. عامل بسیاری از تصادفات و ترافیک هایی که ایجاد میشود مثلا در خروجی اتوبان امام علی از مسیر جنوب به شمال اتوبان آزادگان بعد از درب ورودی رستوران همین بساط ها و دست فروشان هستند و اصلا به آنها رسیدگی نمیشود. با تشکر

- با سلام احتراما خواهشمند است از مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی بپرسید که آیا تخلفات رانندگی در داخل تونل توحید اعمال قانون نمیشود؟ من مسیر هر روزه ام از داخل تونل توحید میگذرد و بسیار دیده ام: 1 با آنکه در ورودی تونل از هر دو مسیر ورود موتور و کامیون و مینی بوس و اتوبوس ممنوع است هر روز صبح به وفور تردد این وسایل را دیده ام. 2 انواع وسایل با پلاک شخصی به راحتی از خط اضطرار عبور میکنند و هر روز این تخلف ادامه دارد. مخصوصا اواخر تونل از هر دو مسیر که به نوعی این خط را جزء بقیه خطوط میدانند و با سرعت بسیار بالا از آن عبور میکنند. 3 تردد انواع موتور سیکلت بسیار بسیار زیاد است و من تا به حال انواع تصادف آنها با ماشین را دیده ام. لطفا بخواهید قانون را در همه جا و به حق اجرا کنند.

- سلام در بندرعباس، فلکه شهید باهنر و سه راه تازیان که شاهراه اقتصادی ایران و اسکله شهید رجایی می باشد با کوچکترین باران ترافیک بسیار شدیدی رخ می دهد که چنیدین و چندسال هم هست که این مشکل پابرجاست و هیچ مسئولی به فکر برطرف کردن آن نیست...

- ماجرای ایستگاه دانشگاه امام علی در خط سه متروی تهران چه شد؟ بر خلاف نقشه های پیشین، این ایستگاه گویا حذف شده که صدمه های زیادی به شبکه ی مترو تهران وارد می کند. لطفا مسوولین رسیدگی کنند.

- با سلام و خسته نباشید شهرداری تهران با قانون شکنی و نادیده گرفتن مبحث دوم مقررات ملی ساختمان وسایر مباحث سازمان نظام مهندسی رو از فرآیند انتخاب ناظر حذف کرده و دوباره مثل سابق هر سازنده میره یه مهندس آشنا پیدا میکنه و بقیه رو هم که میدونید و ناظران وظیفه شناس رو هم دیگه هیچ کس بهشون کار نمیده و تمام اینا منجر به افت بیشتر کیفیت ساخت و ساز میشه متولی ساخت و ساز و مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهر سازی و زیر مجموعه آن نظام مهندسی هست و شهرداری باید طبق قانون مجری دستور العمل ها باشه قبل از این هم شهرداری مهندس مجری رو که طبق قانون باید برای تمام ساختمان ها حضور داشته باشه حذف کرد و فقط بعضی ساختمان ها با متراژ بالا رو میخواد همین باعث میشه از هر صنفی مثل ماست بند وقصاب و دکتر بیان سازنده بشن

- لطفاً دليل دريافت ومتغيير بودن عوارض ساليانه اتومبيل ها را از شهردارى سئوال بفرماييد، براى مثال عوارض ساليانه سال ١٣٩٤ براى پرايد مدل ١٣٨٧حدود ٣٥٠٠٠٠ ريال و تويوتا كمرى مدل ٢٠٠٨ مبلغ ٨٢٥٠٠٠ ريال وتويوتا پرادو مدل ٢٠٠٨مبلغ ٤٢٠٠٠٠٠ چهار ميليون ودويست هزار ريال ميباشد ، در صورتيكه اتومبيلهاى ساخت خارج آلودگى كمترى نسبت به اتومبيلهاى ساخت داخل ايجاد مى نمايند.

3

تامین اجتماعی

- باسلام بنده جانباز جنگ تحمیلی هستم برای بیمه عمر به شعبه بیمه معلم در شهرستان سمیرم مراجعه کردم اعلام کردند بدلیل جانبازی نمی توانید بیمه عمر شوید آیا این است حرمت ایثارگرانی که امنیت وآسایش را برای مملکت به ارمغان آورده اند

4

نظام وظیفه

لطفا فکری به حال سربازی افراد بالای 30 سال بکنید من 32 سالم هست و تا الان غیبت نکرده ام و تک پسر هم بودم که متاسفانه قانون کفالت را عوض کردند و سن پدر را از 59 به 70 تغییر دادند انصافا در این سن توانایی خدمت سربازی را ندارم خواهش میکنم سربازی را به ما هم بفروشند.


45232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 1
    ازوزیراموزش پرورش پیگیری فرمیید چراازاول مهرتاکنون حق تدریس فرهنگیان پرداخت نشده است باتشکر