نماینده مردم رشت در مجلس می‌گوید: اطلاع دارم که در خیلی از شهرستان‌ها کاندیداهای اصولگرا به اصلاح‌طلبان پیشنهاد کرده‌اند که ما حاضریم پرچم خود را عوض کنیم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره استراتژی اصولگرایان برای دور دوم انتخابات و کاهش حملات تندروها به برجام اظهار کرد: آنها استراتژی سکوت را پیش گرفته‌اند. احتمالا از هفت اسفند درس گرفته باشند و به همین دلیل استراتژی سکوت را پیش گرفته‌اند تا با ایجاد نکردن حساسیت در بین مردم در 10 اردیبهشت، بتوانند 30 تا 40 کرسی را به دست آورند. این 30 تا 40 کرسی بخشی از برنامه آنهاست و اگر این، دلیل سکوت آنها باشد، استراتژی منطقی و درستی را پیش گرفته‌اند.
وی تاکید می کند: آنها در هفت اسفند متوجه شدند که رفتار و کردارشان و سخنانشان در بین مردم اقبال عمومی پیدا نکرده است و اولین انتخابات پیش‌رو در دهم اردیبهشت است و طبیعتا اگر با استراتژی سکوتی که پی گرفته‌اند بتوانند تعداد قابل قبولی کرسی به دست آورند، برنامه بعدی آنها برای سال 96 خواهد بود.
جعفرزاده درباره دلیل منتشر نشدن لیستی از طرف اصولگرایان برای دور دوم انتخابات، نیز گفت: اخبار موثق دارم که در بعضی از شهرستان‌ها هیچ کاندیدایی برای حضور در لیست اصولگرایان ابراز تمایل نکرده است. آنها می‌گویند ما با حضور در لیست شما صدمه می‌بینیم.
27213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    27 2
    اونهایی که میخوان در استانه انتخابات پرچم خود رو عوض کنند قابل اعتماد نیستند چرا که به همون سرعت پرچم خود رو مجددا عوض میکنند. نباید اجازه داد عده ای فرصت طلب با چسباندن خود به لیست امید وارد مجلس شوند و بعد رنگ عوض کنند و از پشت به ملتی که با اعتماد به لیست امید به انها رای داده اند خنجر بزنند.
  • سیدمحمد خالقی A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    19 6
    اصلاحات پیشرفته ایران شایسته
  • all in one RO ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    17 4
    میخوان با هر کلکی شده بیان تو مجلس تا به یاران غارشون بپیوندن
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    6 22
    مگر اصلاح طلب ها چه كار شاقي توي اين مملكت انجام داده اند كه اين همه از خود متشكريد.به همين خيال باش.
    • بی نام A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
      13 2
      مگر فرصت انجام کار شاق هم بهشون داده شده؟ حتی وقتی نمیانده مجلس هم شدند راهی دادگاهشون میکردند. مجلس ششم رو به خاطر داریم.
  • بی نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    9 3
    دور دوم رو جدی بگیریم شهرهایی که به دور دوم رفتند کاندید لیست امید رو به مردم معرفی کنیم. دور دوم خیلی مهمه بخاطر مشکلات اقتصادی ناامید نشیم گاماس گاماس به یاری خدا جلو خواهیم رفت.مشکلات اقتصادی هم بدون شک حل خواهد شد هیچ اراده ی یارای مقابله با اراده ی ملت را ندارد.