برندهای لوازم آرایشی به ایران چشم دوختند/یک بازار 4 میلیارد دلاری

با برداشته شدن تحریم های ایران، تاجران و شرکت محصولات آرایشی و بهداشتی به دنبال آن هستند که برندهای مطرح جهان را به ایران بیارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق آمار ها ایران بیشترین فروش را در لوازم آرایش در خاورمیانه دارد و بازار با ارزش بیش از ۴ میلیارد دلار در سال است. از سوی دیگر ایران در منطقه خاورمیانه،  ایران کشوری است که بیشترین سالن های آرایشی را دارد.

حالا با لغو تحریم های اقتصادی برخی تجار جهانی  نگاه ویژه ای به این بازار دارند بطوریکه فتحی دسمال، یکی از این تجار فکر می کند زمان آن رسیده که برندهای مطرح جهان را به ایران ببرد.

او که اصالتا ایرانی و متولد امارات است در مصاحبه ای می گوید: از آن جایی که محصولات تقلبی در بازار ایران زیاد است، ایرانی ها تشنه هر آن چیزی هستند که واقعی، اصلی و از غرب وارد شده باشد.

از سوی دیگر مدیر عامل کیف دستی های Longchamp در مصاحبه ای گفت:« ایران پتانسیل خوبی برای بازار لوازم آرایشی است ولی ما هنوز دنبال شرکای خوب هستیم.»

حتی در زمان تحریم ها هم مغازه های مستقل می توانستند آخرین کلکسیون برندهای جهانی مانند Dolce & Gabbana ، Louis Vuitton ، Gucci و Roberto Cavalli را به مشتریان ارائه دهند.

فتحی برنامه دارد تا یکی از برندهای خود را به ایران بیاورند. Jetset نیز به ایران می آيد.

 

منبع: فورچون

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    8 1
    مردم داروهای مورد نیازشون که خارجی هستند رو پیدا نمیکنند آنوقت شما مجوز بدید دلار واسه لوازم آرایش خرج بشه بیماریت ریوی رو در یابید به جز شربت ساده سرفه دیگه چیزی گیرشون نمیاد
  • بی نام RO ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    2 0
    بعععله. اینم اقتصاد مقاومتی. مردم مقاومت کنند و با بیکاری سر کنند، تجار واردات کنند. آفرین. تولید هم که هیچی. نامرد یه کارخونه تو ایران بزن.
  • تلخ IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    2 0
    متاسفانه برندهای ثروتمند نه تنها به بازار می‌آیند و بلکه با نفوذی که دارند عرصه رقابت را از ضعیف‌تر ها با کمک موانع غیر تجاری می‌گیرند... و بدین شکل حتی کالاهای با کیفیت چون در مقابل برندهای غول قرار میگیرند توان رقابت نمی‌یابند و از جلوی چشم مردم دور می‌شوند... و مردم تصور می‌کنند راهی دیگری جز خرید فلان برند ندارند... از طرفی وضعیت مالیات نیز مشخص نیست و در نتیجه برندهای غول پیکری که میلیارد میلیارد خرج تبلیغات می‌کنند تا فلان بازیگره خوش چهره رو بیارن روی تبلیغات‌شان ، از آن طرف جنس بی‌کیفیت عرضه می‌کنند... مالیات هم زورشان می‌آید بدهند ، اما هزینه‌ی میلاردی فلان بازیگر را راحت می‌پردازند...