بهروان: حضور اکسین به عنوان بخش خصوصی در فوتبال جای تقدیر دارد/ سیاست ما حمایت از بخش خصوصی است

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: حضور اکسین به عنوان بخش خصوصی در فوتبال جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به همراه روغنی نایب رئیس کمیته انضباطی روز گذشته با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج شاهدبازی دو تیم اکسین البرز و نیروی زمینی تهران بودند که در پایان بازی مورد استقبال اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه اکسین قرارگرفته و برای دقایقی به گپ و گفت با یکدیگر پرداختند.
مدیرعامل باشگاه اکسین ضمن تقدیر از زحمات مجموعه سازمان لیگ به‌واسطه برگزاری مسابقات فوتبال کشور خاطرنشان کرد: به‌عنوان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم خواستار توجه هرچه بیشتر فدراسیون فوتبال به برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم هستیم.
وی افزود: یکی از خواسته‌های مهم ما از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران استفاده از داوران و ناظران باتجربه و قوی است تا با برقراری عدالت در زمین مسابقه حق همه تیم‌ها رعایت شود.
حیدرپور در ادامه به ارائه گزارشی از چگونگی تشکیل تیم اکسین البرز پرداخت و گفت: تیم اکسین با حمایت‌های دکتر طاهری پور که اصالتاً اهل شمال کشور هستند به‌عنوان بخش خصوصی در کرج پا در عرصه فوتبال گذاشته و خوشبختانه توانسته است تاکنون نتایج قابل قبولی را کسب کند.
در ادامه غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن تمجید از سرمایه‌گذاری مجموعه اکسین به عنوان بخش خصوصی در فوتبال کشور اظهار داشت: امروز شاهد بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم به ویژه تیم اکسین بودیم که ارائه چنین بازی جای تبریک دارد.
وی در ادامه با اشاره به شمالی بودن دکتر طاهری پور «با خنده» خطاب به مدیرعامل باشگاه اکسین اظهار داشت: شما یک‌بار سابقه صعود با گهر دورود تیم شهر خودتان به لیگ برتر را دارید و امیدوارم این بار هم تیم هم شهری ما را هم به لیگ برتر برسانید.
بهروان در ادامه تأکید کرد: یکی از سیاست‌های فدراسیون فوتبال حمایت از حضور بخش خصوصی در فوتبال است و به‌عنوان عضوی از فدراسیون ممنون افرادی هستیم که با سرمایه شخصی خود در فوتبال حاضر می‌شوند.
در ادامه مدیرعامل باشگاه اکسین در خصوص وضعیت محرومیت فیروز کریمی نیز با روغنی نایب‌رئیس کمیته داوران فدراسیون به گفت‌وگو پرداخت و به این رأی اعتراض داشت.
وی خاطرنشان کرد: برای کدام گناه این‌چنین رأی برای فیروز کریمی صادرشده است، امیدواریم کمیته انضباطی با نگاه عادلانه و مساعدت در این پرونده این رأی و محرومیت را برگرداند.
در ادامه روغنی نایب‌رئیس کمیته انضباطی یادآور شد: تلاش می‌کنیم با بررسی همه جوانب تصمیم مناسبی را در خصوص این پرونده بگیریم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =