عضو کمیته هفت نفره اصولگرایان می‌گوید: تاکنون شورای موقت اصولگرایی هیچ جلسه‌ای با علی لاریجانی نداشته است.

به گزارش خبرآنلاين، قرار بود جلسه این کمیته با رئیس مجلس، سه شنبه هفته گذشته برگزار شود اما چنین نشد و این جلسه به وقت دیگری موکول شد، وقتی که عبدالرضا مصری می‌گوید هنوز فرا نرسیده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرآنلاین، با بیان اینکه اطلاعی از برنامه زمانبندی این جلسه ندارد، می‌گوید: ما می خواهیم با رئيس مجلس تعامل داشته باشیم و تقویت آقای لاریجانی جزو برنامه های ما خواهد بود، بنابراین با ایشان جلسه خواهیم داشت.

وی درباره احتمال پیوستن علی لاریجانی به فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم نیز اظهار می‌کند: اساسا بحث پیوستن  افراد مطرح نیست، بلکه بحث این است که هر دو فراکسیون در مجلس آینده خط مشی خود را مشخص کنند تا هر کسی که خواست بتواند به عضویت هر کدام از آن‌ها درآید.

مصری ادامه می‌دهد: هنوز چون شاکله اصلی مجلس مشخص نشده، تکلیف وزن‌کشی‌ها هم روشن نیست. اصلاح‌طلب‌ها می‌گویند وزنشان بیشتر است و اصولگراها هم همین ادعا را دارند، اما اینها حدس و گمان‌هایی است که زده می‌شود و باید منتظر دور دوم انتخابات ماند تا مشخص شود این دو جریان در چه دامنه‌ای می‌توانند جذب داشته باشند.

او همچنین درباره هیات رئیسه مطلوب برای فراکسیون اصولگرایان فارغ از وزن‌کشی‌ها، اظهار می‌کند: ما نمی‌توانیم اسم ببریم چون در این رابطه باید رای گیری شود.

مصری می‌افزاید: در کمیته هفت نفره اصلا درباره هیات رئیسه و موضوعات داخلی مجلس دهم بحثی نشده است. در حال حاضر مطلوب ما این است که یک فراکسیون اصولگرایی با دامنه پذیرش افرادی که از نظر فکری توانمند هستند تشکیل شود و افراد در چارچوبی که مقام معظم رهبری تعریف کردند به عضویت آن در آیند، یعنی افرادی که معتقد به انقلاب، قانون اساسی، نظام ولایی و روحانیت هستند، در این فراکسیون جا دارند.

27213

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید GB ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    14 3
    جناب آقای مصری ،آقای لاریجانی خودش قوی است وهیچ نیازی به تقویت شما وامثال شما ندارد.اگر میخواهید خود را تقویت کنید کمی از ایشان سیاست ورزی یاد بگیرید و مدارا کردن را
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    2 1
    جناب اقای مصری با کمال تاسف اصولگرایان دست به هر چی میزنن می سوزه لطفا دست به لاریجانی ما نزنید برای انقلاب نیازش داریم