سهراب مرادی حالا امید زیادی دارد تا در المپیک حضور پیدا کند.

مرتضي رضايي - خبرگزاری خبرآنلاین؛نوشداروي سهراب براي المپيك بالاخره رسيد. سهراب كه در زمان رياست حسين رضازاده بر فدراسيون وزنه‌‌برداري بازنشسته شده بود و خودش هم از اين اتفاق خبر نداشت، حالا يكي از اميدهاي ايران براي كسب مدال در المپيك است. خود سهراب انگيزه‌هاي زيادي دارد كه با شركت در مسابقات گزينشي كلمبيا و پس از آن مسابقات جام فجر، رؤياي حضور در المپيك را تحقق ببخشد.

بدون شك خبر صدور رواديد براي حضور سهراب به همان اندازه‌اي كه خبر بازنشسته شدنش منتشر شده بود، براي او شوك‌آور بوده است، به خصوص اينكه او اين داستان را اين‌طور تعريف مي‌كند: «چند روز پيش علي مرادي، رئيس فدراسيون وزنه‌‌برداري، به سالن تمرين آمد و خبر صدور رواديد براي مسابقات گزينشي المپيك را به من داد. واقعاً خوشحال شده بودم. حالا مي‌توانم با حضور در كلمبيا و البته جام فجر مجوز حضور در رقابت‌هاي المپيك را كسب كنم.»

سهراب كه حالا بيش از گذشته به آينده ورزشي‌‌اش اميدوار است، ادامه مي‌دهد: «از تمام كساني كه براي برطرف شدن مشكلم نقش داشتند و زحمت ‌كشيدند، به خصوص علي مرادي تشكر مي‌كنم. ايشان با پيگيري خودشان باعث شدند من به آينده ورزشي و حضور در مسابقات المپيك اميدوارم باشم.»

مرادي كه از ماه‌ها قبل خودش اميدوار به افتادن اين اتفاق بود، تمريناتش را شروع كرد. او حتي زماني هم كه در اردوها نبود، در اصفهان و در خانه وزنه مي‌زد تا از آمادگي به دور نباشد. سهراب اين روزها بيشتر از هميشه انگيزه دارد تا خودش را به همه ثابت كند: «در حال حاضر شرايط خيلي خوبي از نظر جسماني، تمريني و روحيه دارم. وضعيتم نسبت به گذشته خيلي بهتر شده است و با برطرف شدن مشكل بازنشستگي‌ام و درست شدن كارم براي حاضر شدن در ميادين ورزشي خيلي خوشحالم و با قدرت تمريناتم را ادامه مي‌دهم.»

نماينده احتمالي ايران در رقابت‌هاي المپيك با اشاره به اينكه در اين رقابت‌ها فقط به كسب مدال آن هم از بهترين رنگش فكر مي‌كند، گفت: «به عنوان يك ايراني در بازي‌هاي المپيك حاضر مي‌شوم. افتخار مي‌كنم و تمام تلاشم اين است كه بتوانم مدال ارزشمندي را براي كشورم به ارمغان بياورم. من فقط براي مدال گرفتن در بازي‌هاي المپيك تلاش مي‌كنم. چون آرزوي هر ورزشكاري رسيدن به مدال المپيك است. به اين رقابت‌ها مي‌روم و اميدوارم به خوش‌رنگ‌ترين مدال برسم و جبران مافات در دوره گذشته را بكنم.»

ملي‌پوش دسته 94 كيلوگرم يك بار ديگر خاطرات تلخ روزهايي كه بازنشسته شده بود را مرور مي‌كند؛ روزهايي كه براي او به سختي گذشت و هرگز دوست ندارد يك بار ديگر آن شرايط كابوس‌وار را تجربه كند: «از اينكه با محروميت ناخواسته‌اي مواجه شده بودم، خيلي ناراحت بودم. پس از متوجه شدن اين قضيه اصلاً نااميد شده بودم. فقط در تمرينات كمي دلخوش بودم. يك درصد شانس داشتم كه كار بازنشستگي‌ام درست شود. با اين حال دلخوش به تمريناتم بودم. حالا روحيه خوبي دارم و از همين الان به المپيك فكر مي‌كنم. واقعاً در ماه‌هاي پيش استرس داشتم كه نتوانم به المپيك برسم ولي حالا كه در دو جام فجر و كلمبيا (گزينشي منطقه آمريكاي جنوبي - برنكوئيلا) شركت مي‌كنم، استرسم تمام شده و با انگيزه، تمرين مي‌كنم.»

او در پايان در پاسخ به اين سؤال كه حضور در دو مسابقه در مدتي كوتاه (10 خرداد تا 20 خرداد) تو را خسته نمي‌كند، اين واكنش را نشان داد: «براي رسيدن به المپيك هيچ كاري سخت نيست. همين كه كارم درست شده است تا دوباره در رقابت‌هاي بين‌المللي شركت كنم و در مهمترين رقابت ورزشي دنيا حضور داشته باشم، خيلي خوب است و خدا را شكر مي‌كنم.»

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    5 0
    ایشالا که با کسب مدال طلا { این دوران ها که با شایستگی بدون مدال جهانی و المپیک موندی } فراموش بشه و قدر زحماتتو ببینی