قادرمرزی: مردم به اشتباهی به نام احمدی‌نژاد دوباره اجازه ظهور نمی‌دهند/ شورای نگهبان برخورد کند

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: میانگین درک سیاسی مردم ایران را بالاتر از این می دانم که بخواهند به اشتباهی به نام احمدی‌نژاد، یک بار دیگر فرصت ظهور بدهند.

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره احتمال بازگشت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 که از سوي حاميان وي مطرح مي شود، اظهار کرد: دور از ذهن نیست که آقای احمدی‌نژاد به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به عرصه سیاست بازگردد. متاسفانه ایشان کسی است که وقتی حرکت می کند، پشت سر خود را نگاه نمی‌کند تا ببیند چه مسیری را طی کرده و چه رد پایی به جای گذاشته و در این مسیر چه گل‌هایی را کاشته و چه گلهایی را له کرده است!

وی با بیان اینکه آدم های خوب، کارآمد و شریفی در کابینه آقای احمدی‌نژاد بودند اما متاسفانه تعدادشان بسیار کم بود، تاکید کرد: هشت سال دولت آقای احمدی‌نژاد دوران طلایی فروش نفت در ایران بود و پول زیادی در اختیار ایشان و تیمشان که اکثرا ناکارآمد بودند قرار گرفت، اما این تیم ضربه خطرناکی به کشور زد.

قادرمرزی به ادبیات رئیس جمهور پیشین ایران نیز اشاره کرد وگفت: سطح ادبیات ایشان در عرصه داخلی وبین المللی در حد یک رئیس جمهور نبود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آقای احمدی‌نژاد و کسانی که از حضور ایشان منتفع می شدند، قطعا تمایل دارند که دوباره به خیابان پاستور و ساختمان ریاست جمهوری بازگردند، اما امیدوارم شورای محترم نگهبان با کسی که 11 روز خانه نشینی کرد و اغلب اطرافیانش در زندان اوین هستند، برخورد همه جانبه داشته باشد.

وی بیان کرد: کشور ما حاصل خون شهیدان و ایثارگران و بزرگان است و ارزان به دست نیامده که به دست هر کسی بدهیم. ضمن اینکه دولت و ریاست جمهوری پست اصلی در کشورمان پس از رهبری است. لذا به نظر من جا دارد شورای نگهبان از همین الان از طریق افراد دلسوزی به ایشان تذکر دهند که کشور را به سمت تنش یا ناآرامی نبرند. قطعا حضور آقای احمدی‌نژاد در عرصه سیاست مفید نخواهد بود.

قادرمرزی درباره وعده یارانه 250 هزار تومانی که نزدیکان احمدی نژاد مطرح کرده اند و اینکه اساس تحقق چنین وعده ای شدنی است، نیز اظهار کرد: اصلا چنین چیزی غیرممکن است که به 78میلیون جمعیت ایران نفری 250 هزار تومان پول داده شود. این حرف تنها از کسی برمی آید که سوادش تنها در حد خواندن و نوشتن است.

وی ادامه داد: و اگر فرض کنیم این وعده  شدنی باشد، اگر این عدد را در جمعیت ایران ضرب کنیم، سطح نقدینگی و تورمی که از آن ناشی می شود مشکلات زیادی را به بار می آورد.

قادرمرزی با بیان اینکه همان یارانه 45هزار و 500 تومانی هم آثار بدی داشت. قرار بود تنها به دست دهک‌های پایین برسد اما اکثر مردم ثبت نام کردند و گرفتند، گفت: شاید در سال های دوم و سوم ریاست احمدی‌نژاد که قیمت نفت در اوج بود و 760 میلیارد دلار وارد خزانه شد، شاید می شد که چنین کاری کرد اما الان با درآمد حداکثر 30 میلیارد دلاری در سال چنین اتفاقی ممکن نیست.

وی گفت: این یک توهم پرهزینه در ابعاد مختلف برای کشور است که امیدوارم دلسوزان نظام و بزرگانی که احتمال می دهند که آقای احمدی‌نژاد از آنها حرف شنوی دارد به ایشان تذکر دهند که چنین ادبیاتی را در سطح کشور رواج ندهند.

قادرمرزی درباره اینکه آیا احمدی‌نژاد می‌تواند در سال 96 رقیب جدی روحانی به حساب بیاید نیز گفت: در جامعه ما رفتار سیاسی مردم، تشکیلاتی و حزبی نیست و حتی گاهی احساسی است. در این شرایط، ممکن است مسئولی بدون چارچوب حرفی را بزند و  بتواند اعتماد مردم را جلب کند ولی من میانگین درک سیاسی مردم ایران را بالاتر از این می دانم که بخواهند به اشتباهی به نام احمدی‌نژاد در تاریخ یک بار دیگر فرصت ظهور بدهند.

27213

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 83
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    احمدی نژاد یار و یاور مظلومان است
    • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      همه از خبر اومدنش ترسیدن بزار بیاد مردم خودشون تشخیص میدن چیکار کنن
    • بی نام US ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      90 9
      حالا ظالم کیه مظلوم کیه؟
    • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      با عوامفریبی کاری میکنه که امثال شما همچین حرفی بزنین
    • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      انتخابات باید ازاد باشد ....مثل همه دنیا......هم احمدی نژاد حق دارد کاندید شود هم اقایان مهندس موسوی و کروبی و خاتمی....مردم خود تشخیص می دهند و به فرد اصلح رای خواهند و تصمیم خواهند گرفت...
  • mm A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    من بک معلمم جناهی نیستم و دنبال معیشتمم .سال 92 به روحانی رای دادم سال 88 هم به احمدی ولی هیچ خیری ندیدم. احمدی نژاد تو اموزش و پرورش بد بود اما باز خیلی خیلی بهتر از این دولت عمل کرد.
    • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      من متأسفم برای کشورم که چون تویی مسئولیت آموزش کودکانش را بر عهده دارد
    • محسن A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      معلم جان. جناحی درسته.
    • مجتبی EU ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      98 9
      mm جان اگه شما معلمی چطور جناحی رو جناهی نوشتی نکنه معلم محمودی؟
    • بی نام RO ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      74 16
      شما كه دبير هستي انقدر تحليل نداري كه احمدي نژاد از جيبش مگه به شما پول داده و فكر خودتي فقط. شما كه كل سال تعطيلي و ما هر چي كشيدم از شماهاست. اين دولت بنظرت با اين تحريم ها و قيمت نفت چجوري و از كجا پول تامين كنه بريزه جيب شما؟
    • مجید.س A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      71 8
      تو واقعا معلمی؟ میشه بفرمایید معلم چی هستید؟ جناهی یعنی چی استاد؟ اگه همه معلمها مثل تو باشن من بچه مو میزارم سر یه کار یا حرفه ای حداقل یه چیزی یاد بگیره تا هزینه کنم یه آدم بیسواد مثل تو وارد جامعه بشه
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    یکی از وظایف شما نمایندگان همین است که مردم را با عوامفریبی ها آشنا کنید. همین که بگویید این تبلیغ 250 هزار توامنی اصولا مقدور نیست و فقط برای فریب مردم است کافی ست. به مردم یاد بدهید که گول این تبلیغات را نخورند. در خیلی جاها ممکن است مردم مثل من از اقتصاد سر درنیاورند ولی مطمئنا منطقی که خداوند در انسان نهادینه کرده می تواند با گفتار صداقت آمیز و روشنگرانه شما آنها را به این باور برساند که این تبلیغات فقط برای فریب است. در ضمن یکی از کارهای مهمی که باید در حوزه های خود بکنید این است که مردم یاد بگیرند که توجه به منافع ملی به جای منافع منطقه ای سود پایدار برای کل کشور به همراه دارد. کار فرهنگی شما مهم است.
  • بی نام RO ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    اين نظر شماست نه مردم ... با اينكه از دكتر راضي نبودم ولي هنوز عده اي مردم را ميبينم كه عشق احمدي نژاد هستن و تعصب دارن
    • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      لیاقتتون احمدی نژاده بهش رای بدین فقر ایران رو بیشتر کنید نکنه یه وقت فکر کنید نه تعطیل کنید تفکر را
    • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      97 15
      خب این دسته مردمی که شما میگید، نظرشون اونقدر مهم نیست که به خاطر اونا مملکتی که تازه یه ذره آروم شده، دوباره رنگ آشوب و ناهنجاری به خودش بگیره. همیشه هم نظر تمام مردم مهم نیست
    • دکتر بهروز عشقی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      84 13
      اتفاقا نطرآقای قادر مرزی نظر اکثریت مردمه و اثباتش هم بسیار ساده و راحته یک نگاه به انتخابات ریاست جمهوری 92 و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال 94بندازی حساب دستت میاد .اگر دکتر شما به جایی رسید یک دلیلش عدم شرکت اکثریت مردم در انتخابات بود و دوره دوم هم که وضعیت انتخابش کاملا مشخصه . در ضمن یارانه 250000تومانی خامت نکنه
    • بی نام EU ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      71 14
      آراء کوچک زاده ها, فروزنده ها و نیکزادها نمادهای جریان احمدی نژاد در تهران و شهرستانها در 7 اسفند 94 , بیانگر جایگاه احمدی نژاد است...؟ امیدوارم آقای احمدی نژاد شهامت شرکت در انتخابات سال 96 را داشته باشد و در ساختمان ولنجک پنهان نشود, البته اگر تا آن موقع به خاطر سوء مدیریت ,سوء استفاده از قدرت, حیف ومیل گسترده ی بیت المال ,دست درازی 16 میلیاردی به خزانه دولت و... محاکمه نشود؟
    • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      32 4
      روان شناسان می گن عشق در یک نگاه معمولاً نتیجه خوبی نداره
  • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    اتفاقا برای ظهور احمدی نجات لحظه شماری میکنم
    • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      ظهور؟ مگه غایبه؟ برو ولنجک ببینش دیگه
    • ایلیا GB ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      چون تو ۸ سال دولتش خیلی ایران نجات داد حالا مونده ۸ سال دیگه بیاید دوباره نجات بده اگر میخواست کاری کند همان ۸ سال میکرد
    • رضا CA ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      متاسفم، چنگیز مغول هم اینگونه که احمدی نژاد ایران را ویران کرد، به مملکت خسارت نزد. بزرگترین فرصت برای پیشرفت ایران با نفت صد و چهل دلاری از بین رفت، پیشرفت که نکردیم به کنار، به دلیل فساد شدید در آن دوره، سالها عقب افتادیم. آینده بچه‌های این مملکت به خاطر اشتباهی به نام احمدی‌نژاد به هدر رفت، و هنوز افرادی برای ظهور احمدی نژاد لحظه شماری میکنند، تاسف آوره.
    • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      52 8
      ظهور؟؟؟؟؟؟
    • محمد جواد جلالی A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      احسنت به امید بازگشت دکتر احمدی نژاد
  • قروه ای IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    17 86
    صدالبته اشتباهی به نام حامد قادرمرزی دیگه از طرف قروه به مجلس نیومد، چون قطعا درک و شعور سیاسی مردم قروه بسیار بالا رفته، البته قبل از اینکه مردم شعور سیاسی خودشونو به رخ بکشند، شورای نگهبان با تصمیمی بسیار درخشان بر بالا رفتن شعور سیاسی مردم قروه مهر تایید گذاشت. فعلا برو میزان ارتقاء شعور سیاسی در قروه رو بسنج.
  • میثم IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    18 91
    شما چیکاره ایی که برا شعور ملت تصمیم میگیری ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    بهتر ادب را رعایت کنید شما کی هستید که از طرف مردم صحبت میکنید مردی مثل احمدی نژاد در تاریخ ایران بی نظیر است خدا سلامتش بدارد
  • جاوید IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    25 86
    آقای قادر مرزی همین که شایعه ی یارانه 250 هزار تومنی رو باور کردید نشون میده از سطح درک پایینی برخوردارید.در ضمن گه چهار سال اول احمدی نژاد بد بود مردم دوباره سال 88 رأی نمیدادن .مشکلات دو سال آخر دولت دهم در واقع قبل ز انتخابات 92 بوجود اومد.برخی مشکلات که خب قبول نقطه ضعف دولت بود ولی اکثر فسادها و اختلاسها توطئه برای تخریب دولت دهم بود .حتی رحیمی هم تحمیل شد تا بعدها از پرونده ایشون سوءاستفاده کنن.در سیاست هیچ چیز بعید نیست .زنجانی ها مهره های شطرنج سیاسیون هستند تا به اهدافشون برسن .آقای قادر مرزی الان اگه سپاه و قدرت نظامیمون نبود مارو نابود میکردن .الان در این سه سال چرا نفت قیمتش کاهش پیدا کرد؟تحریم نفت رو برداشتن ولی از اونور قیمتش رو کم کردن تا در عمل رفع تحریم بی اثر بمونه .
  • بهزاد A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    81 12
    متأسفانه آبرو و اعتبار ایران و ایرانی در این مدت 8 سال ریاست احمدی نژاد در کل دنیارو به باد...........
  • مجید IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    20 88
    درود بر شرف و بزرگی و شجاعت دکتر احمدی نژاد اگه 100 بار دیگه بیاد هم بهش رای میدم اگه بمیرم و زنده شوم باز به دکتر احمدی نژاد رای میدم
    • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      30 5
      شما مختاری به هر کی دوست داری رای بدی اما مردم فهیم بر کلمه فهیم تاکید دارم هرگز اجازه نخواهند داد هشت سال دروغ و عوامفریبی و فساد دوباره تکرار بشه
    • محمد DE ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      1 10
      این دوست عزیزمون از طرف خودش گفت به احمدی رای میده. شما چرا از طرف کل مردم حرف میزنی که هرگز اجازه نخواهید داد. شما فقط میتونی از طرف خودت حرف بزنی
  • اعتدال A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    13 38
    خیلی جالبه این آقای قادرمرزی به دلیل مسائلی که مردم غیور قروه و دهگلان و شورای محترم نگهبان از آن آگاه هستند خودش در انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شد
  • بی نام DE ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    16 82
    درود بر احمدی نژاد ما منتظر یم
    • اردلان IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      25 6
      خانم مرکل ؟ ازآلمان
  • سلام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    43 12
    آقای قادرمرزی نماینده شهر ما بودند که در انتخابات اخیر رد صلاحیت شدند اما رفتار ایشانبعد از رد صلاحیت منطقی بود و صرفا از راه های قانونی پیگیر شد که در نهایت نتیجه ای نگرفتند. در کل حرفهایشان راجع بع احمدی نژاد منطقی است
  • بی نام RO ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    32 8
    نه احمدی ناد می تواند مشکلات ما را حل کند نه روحانی بلکه بهتر است یک اصلاح طلب معتدل رییس جمهور شود
    • بی نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      8 1
      ممکنه چند اصلاح طلب معتدل نام ببرید؟برای افزایش اطلاعات خودم میخوام.حقیقتش اینه اصلا هم اصلاح طلب نیستم.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    18 70
    خار چشمتونه صد رحمت به احمدی نژاد لاقل 4تا برنامه داشت این بی سوادا چی
  • ایرانی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    49 8
    نیازی به برخورد شورای نگهبان نیست . مردم در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس نشان دادن دیگه کنار نمیکشن که هر کسی به راحتی انتخاب بشه حکومت کنه تصمیم بگیره
  • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    59 8
    خدا پدرت رو بیامرزه حرفت حقه احمدی نژاد یک اشتباه بود که نباید تکرار بشه
  • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    11 61
    آقای دکتر احمدی نژاد بیا و جامعه ما را از دست افرادی مثل قادرمرزی نجات بده زنده باد احمدی نژاد
  • بی نام DE ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    15 57
    دکتر بر می گرده زنده باد بهار
  • منتقد A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    8 46
    در سال های دوم و سوم ریاست احمدی‌نژاد که قیمت نفت در اوج بود و 760 میلیارد دلار وارد خزانه شد واقعا خسته نمیشید اینقدر دروغ می بافید اول گفتید 8 سال 700 میلیارد دلار بعد کم کم رسید به 800 حالا شما دیگه شور ش رو در آوردید طی دو سال 760 میلیارد دلار همه اینها نشانه ترس شماهاست مخصوصا شیخ حسن که میترسه با محمود مناظره کنه امسال سال سخنان انتخاباتی است ولی معلوم میشه ترس انتخاباتی برای روحانی و حامیانشه
  • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    43 16
    با وعده ی سیب زمینی رای میاره. شک نکن
  • استاد IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    8 51
    هنوز نیومده جگرتون بریده، اگه بیاد چی میشه. اگر احمدی نژاد طرفدار نداشت این همه ترس نداشتید می گفتید خوب بیاد. ولی چون از پایگاه ش خبر دارید فکر می کتید با این حرفا میتونید مردم را ازش دور کنید. سال اینده خواهیم دید کی رای میاره. این کلیدساز بی خیر یا این فردی که هنوز نیومده لرزه بهتون افتاده.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    13 57
    عشق ما احمدی نژاد
  • رسول RO ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    9 63
    درود بر هر چی مرده احمدی بر میگرده اللهم عجل لولیک الفرج
  • محمد RO ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    9 43
    مگه نمیگی مردم اجازه نمیدن،پس چرا دست به دامن شورای نگهبان میشی؟
  • بی نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    8 56
    ما مخلص احمدی هستیم .. فقط یارانه نبو.د ... وام مسکن هم بگو .... دمش گرم ... با 250 تومن بیا تا 500برو
  • بی نام A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    9 43
    خواهشا از طرف مردم حرف نزنید آخه شما چی سرتون میشه؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    40 10
    احمدی نژاد چند مشکل داشت ، سیاست خارجی ضعیف ، استارت پروژهای عمرانی بزرگ بدون احتساب منابع مالی و وارد کردن پول بیش از حد کالای موجود در بازار این مشکلات حل کنه از تمام دولت ها بهتر خواهد بود
  • ناشناس A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    40 5
    متاسفانه این اتفاق افتاده و حداقل 16 سال وقت لازم است که این گل ها پاک شود و 32 سال هم وقت می بره گل ها رشد کند ....
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    9 56
    منتظریم... منتظر سردار بت شکن. بهار نزدیک است... بهانه این بارتون چیست/
  • فواد A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    26 5
    حرف یارانه ۲۵۰دو پهلو شاید منظورشان به دهکهای پایین هست تا همانها به ایشان رای بدهند ولی مطمئنا شورای نگهبان صلاحیت ایشان را تایید نخواهد کرد
  • بی نام RO ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    9 29
    شما جای مردم حرف نزن
  • محمد A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    43 6
    بعضی ها چه زود فراموش کردن تورم 44 درصدی هرروز افزایش قیمت ها هر روز یه تحریم جدید رحیمی بقایی مشایی ......................
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    7 36
    دولت فعلي با قطع يارانه پيروزي احمدي نژاد را قطعي خواهد كرد به بهانه دروغين تورم زا بودن ميخواهند يارانه را قطع كنند اگر يارانه تورم زاست حقوق ميليوني دهها ميليون كارمند دولت را قطع كنند كه بيست سي برابر يارانه است و تورم زائيش بيشتره احمدي نژاد يا هركس با يارانه نقدي 400 هزار توماني براي همگان برگرد و حتماً پيروز شو
  • بی نام GB ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    19 1
    ادبیات دولت جدید خوبه ولی عمل نم کنند رکود کشور با حرف نیست واز آنطرف مالیات واقعا زور میگه درآمد نیست .وکسی گوش به مالیات دهنده نمد دهد
  • ماه A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    درود بر احمدی نژاد درود
    • بی نام IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      41 6
      اصلا از منفی کاملا مشخص نظر مردم
  • بی نام A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    8 38
    حالا شما چرااینقدرترسیدید.ضمناچراشماازقول مردم حرف می زنید.
    • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
      22 3
      همه باید از این احتمال بترسیم,حالا شما چرا نترسیدی نمیدونم
  • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    13 45
    قسم به هرچه مرده/احمدی برمی گرده.
  • amin IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    30 7
    برگرده که هشت سال دیگه تشنج و بدبختی بکشیم؟‌ جوونی ما رو خراب کرد ول کن نیست؟
  • بی نام A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    39 8
    ایشون با هشت سال مصیبتی که به مردم تحمیل کردن قانونا نباید صلاحیت بازگشت به مناصب دولتی رو داشته باشن
  • ایرانی A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    35 11
    واویلا حتی فکرشم وحشتانکه،اگه احمدی نژاد دوباره بیاد دیگه ایران درست نمیشه
  • بی نام A1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    40 10
    احمدی نژاد بای بای
  • بی نام IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    11 52
    خون شهیدان را روحانی زیر پا گذاشت یا احمدی نپاد
  • بی نام A1 ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    12 44
    درود بر احمدی نژاد فقط منفی بافی نکنید جناب آقای مرزی
  • منتقد IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    23 5
    ایران رو ویران کردند و باز مردم دنبال نابودگرانند
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    16 5
    شما تا الان کجا تشریف داشتید؟ در سالهای 84 تا 92 په فرمایشی کرده اید که نظرات فعلی شما تایید کند؟ اصلا شما میدانید بیست و پنج میلیون رای یعنی چه؟ در انتخابات چند رای آوردید؟
  • ارس مغان A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    15 34
    آقا فقط دکتر احمدی نژاد دوست دارم تا زنده ام دکتر
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    16 30
    به احمدی نژاد رای ندادم ولی دولت تدبیر وامید هم با انتخاب وزرای پابه سن گذاشته ومحتاط نامیدم کرده,ولی قطعا به اقای روحانی رای نمیدم وضعیت بهتر نشده بدتر هم شده,این دولت هم انگار دولت سرمایه داراست نه ما اقشار ضعیف که داریم له میشیم,امیدوارم دولت متعهدتر وکاراتری روی کار بیاید.
  • محمد ES ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    35 11
    کسانیکه دانسته احمدی نژاد را وارد عرصه سیاست میکنند دنبال نابودی این کشور هستند
  • علی صادقی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    13 33
    شعار هر چی مرده احمدی برمی گرده
  • حسين A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    14 0
    واقعا توي كار خودمون موندم چرا ما مردم اين همه با هم بد شديم چرا عليه هم شديم چرا بايد مقابل هم بايستيمو با همديگه كل كل كنيم به خودمون بيايم بفهميم كه دشمنامون دارند بين ما تفرقه ايجاد ميكنند كشوري كه مردمانش ٢ قطبي بشن فاتحش خوندست چه احمدي بياد چه روحاني مهم ما هستيم كه بايد مثل برادر در كنار هم زندگي كنيم تا از اين وضع در بيايم به هم كمك كنيم دلمون واسه هم به درد بياد نه دل همو بشكونيم انشاالله از اين امتحان هم سر بلند بيرون بيايم به حرمت روح شهدا
  • بی نام GB ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    8 4
    قطعا باید صلاحیتشون تایید نشود .
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    8 1
    مردم یکبار می خواستند اجازه ظهور احمدی نژاد را بگیرند اما دیدیم چه شد
  • سهیل A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    7 3
    از همین امتیازات منفی و مثبت مردم میشه به میزان رای احمدی نژاد پی برد...بزار بیاد تا مردم برای همیشه تکلیفشو روشن کنن و رد صلاحیتش کنن.
  • هادی RO ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    6 3
    اقای قادر مرزی شما که به عنوان نماینده مجلس چه گلی زدی به سر همشهریهای خودت
  • معلم از تهران A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    1 2
    سلام به جز تهران در سایر نقاط ایران دکتر احمدی نژاد رای 75 درصدی دارد . دولت مردان فعلی و طرفداران اندکش شدیدا ترسیدن توهین و تخریب به دکتر احمدی نژاد به اضافه التماس به شورای نگهبان . همان شورای نگهبانی که قبول ندارند و هر روز می خواهند شورای نگهبان را تعطیل نمایند . یکسال باقی مانده این دولت ، بنده خدا دکتر احمدی نژاد ...... اما خدا با اوست و بارای 40 میلیونی مردم ایران . اکثریت مردم به پاستور بر می گردد .
  • سعید RO ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 1
    خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار درود بر این مرد با غیرت که حداقل تونست دست بعضی از این یتیمها و مستضعفان رو بگیره.