عصرایران نوشت: احمدی نژاد نشان داده است که تمام ابزارش برای رسیدن به قدرت پول است و آنهم پولی که از جیب بیت المال است نه جیب خودش.

غلامعلی جعفر زاده نماینده مردم رشت در مجلس نهم در مورد حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: منتظر آن روز تاریخی که احمدی نژاد و روحانی با هم رقابت می‌کنند هستم تا نظر مردم را ببینم.

وی ادامه داد: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند.

نماینده منتخب مجلس دهم افزود: مردم به عقلانیت سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که دیگر نمی‌شود با شعور آنها با پول بازی کرد. احمدی نژاد نشان داده است که تمام ابزارش برای رسیدن به قدرت پول است و آنهم پولی که از جیب بیت المال است نه جیب خودش.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که مردم در انتخابات به احمدی نژاد رای نخواهند داد و این احتمال هم وجود دارد که به دلیل فسادهایی که در دولت او اتفاق افتاده است شورای نگهبان احمدی نژاد را رد صلاحیت کند.

وی تصریح کرد: او اگر رد صلاحیت هم نشود، مردم خود اقدام خواهند کرد و در انتخابات سال آینده احمدی نژاد را رد صلاحیت می‌کنند.

جعفرزاده گفت: سو مدیریت‌های اخلاقی و اجتماعی او باعث شده است که مردم به او پشت کنند. مردم ثابت خواهند کرد که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی با عقلانیت رای به تدبیر و امید خواهند داد.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه احمدی نژاد فساد را در کشور نهادینه کرد ادامه داد: او بی قانونی و قانون شکنی را در جامعه ایرانی نهادینه کرد. او به بسیاری یا داد که می‌شود با پول بیت المال و مردم هرکاری کرد و این یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در مورد علت عدم حضور مشایی در کنار احمدی نژاد بعد از پایان دولت دهم گفت: این یک استراتژی از سوی احمدی نژاد است. آنها می‌دانند که مشایی خط قرمز اصول‌گرایان است به خاطر همین سعی می‌کنند نشان دهند که بین این دو هیچ رابطه‌ای وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: مطمئن هستم احمدی نژاد دیگر در کشور تکرار نخواهد شد. به ویژه اینکه او دیگر در شهرهای بزرگ به ویژه تهران فاقد رای و پایگاه اجتماعی است.

جعفرزاده در پایان با توصیه به رسانه‌ها گفت: احمدی نژاد با طرح مباحثی مانند یارانه 250 هزار تومان می‌خواهد خود را در رسانه‌ها و تیتر یک آنها برجسته کند، پس بهتر است اهالی رسانه وارد این بازی نشوند و بیش از این به موضوع احمدی نژاد نپردازند.
27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    42 12
    احسنت
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    45 12
    دوره احمدی نژادیسیم در این مملکت پایان یافته است هرچند عده کمی که فقط به فکر گرفتن یارانه او و شعارهای عوامفریبی او سیاستهای او را آمال و آرزوی خود میدانند. برای این ملت همین بس که معاون او و مشاور او و رییس سازمان تامین اجتماعی او محکوم شدند و به جرم مالی به زندان افتادند . بقیه مدیران دوره او بماند
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    22 70
    من یکی عاشق دکتر احمدی نژاد هستم نه یارانه میخواهم نه پول فقط عاشق مرامش هستم.
    • بی نام FI ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
      41 8
      شماره حسابت و کد ملیتم می دادی تا یارانه ات بشه 500 تومن
    • بی نام EU ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
      15 2
      شما با این حرفت " عشق " رو برای همیشه عزادار کردی
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    34 11
    قبلش باید واسه جرم هاش مجازات بشه
  • سیدجعفرکاظمی A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    30 6
    دولت تدبیروامید با کلیدبزرگ وآن همه تدبیرش زیربارپرداخت یارانه 45000 تومانی کمرخم کرد وبالاخره هم یارانه 30 ازمردم را قطع کرد ودرپی قطع یارانه 40 دیگرهم هست حالااحمدی نژاد چگونه میتواندادعا کند یارانه 250000تومانی خواهدداد ؟ باکدام پول ودرآمد؟
  • حسن نقش جهان A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    33 6
    حرف حق رو باید با آب طلا نوشت . آفرین آقای جعفرزاده
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    22 7
    مناظره و پاسخ هایی که باید به فساد معاونانش و اختلاس های گسترده و فساد و تورم و رشد منفی اقتصادی و تحریم و هزار مورد بدهد خیلی جالب خواهد بود این دفعه طرف مقابل باید دائم بگه بگم؟ بگم؟ بعد ایشون میفهمه که 200 میلیون تومنی که در اون مناظره بهش گیر داده بود در برابر ده ها میلیارد دلار خودشون هیچی نیست در مورد مدارک تحصیلی جعلی هم باز همینطور خلاصه عجب مناظره ای خواهد شد.
  • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    6 5
    احمدی اگر بیاد احتمال رای آوردنش زیاده. فراموش نکنیم با وجود تورم 35.8 درصدی در سال 91 و شد منفی 6 درصدی در این سال، و بطور کلی عملکرد ضعیف در دو سال آخر، از سال 84 تا 88 دولت نهم میانگین تورم کمتر از 15 درصد بود و رشد اقتصادی 6 درصد و سطح رفاه افزایش و ضریب جینی کاهش یافته بود.
  • بی نام US ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    3 10
    حدودا 32ملیون رای دهنده توی شهرها داریم و 23ملیون توی روستاها توی شهرها به نظر من 27ملیون رای میدن که 16 بر 11به نفع روحانیه اما در روستاها هم 20ملیون رای میدن 15 بر 5 به نفع احمدی نژاده نتیجه 21بر26 به نفع احمدی نژاده آنها اقدام کنند البته چون مجلس دهم ترکیبش در مقابل احمدی نژاد میباشد و او با علم به اینکه مجلس در مقابل طرح یارانه 250هزار تومانی او مخالفت خواهد کرد فقط از این طرح وسیله ای برای رای آوردن استفاده خواهد کرد و در صورت عدم تصویب طرح او در مجلس عدم اجرای آن را به گردن مجلس می اندازد بهتر است اگر احمدی نژاد دو باره انتخاب شد مجلس دهم بدون هیچ پیش شرطی با این طرح موافقت کند و توپ را در زمین اصولگرایان بیندازد چون آن موقع عدم اجرا شدن این طرح به گردن شورای نگهبان یا احمدی نزاد
  • رضا IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    5 19
    بوی بهار می وزد، منتظریم که دکتر برگردد. درضمن من از تهرانم.....
    • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
      10 1
      آدم کوتاه فکر همه جا هست عزیزم
  • محمد حسین A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    8 4
    البته در انتخابات هشتم آقای کروبی با وعده پول آمدن و جناب احمدی نژاد خیر و ایشون رای آوردن پس این حرف کاملا بی پایه است که آقای احمدی نژاد با پول رای آورده است
  • امیر A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    5 4
    دنیا بداند شما هم بهتر است بدانید که احمدی نژاد بهترین رییس جمهور تاریخ ایران بود ولی متاسفانه ایشان ترور شخصیتی شدند درود بر احمدی نژاد به جون هر چی مرده احمدی بر میگرده
    • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      1 0
      مثبت اشتباهی دادم