وبسایت خبرگزاری سی ان ان به تازگی فیلم کوتاهی از مصاحبه با همسر سابق ابوبکر البغدادی را منتشر کرده است.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرگزاری سی ان ان به تازگی فیلم کوتاهی از مصاحبه با سجی الدلیمی، همسر سابق ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش را منتشر کرده است که در آن چهره او با روبند پوشیده شده است. در این فیلم چهره فرزندان ابوبکر البغدادی نیز به دلایل امنیتی و برای حفظ امنیت جانی آنها به صورت کامل نشان داده نمی شود.

در ابتدای گزارش، خبرنگار از سجی الدلیمی می پرسد چرا بغدادی را ترک کردی؟ و او در جواب می گوید: برای اینکه در کنار او خوشحال و راضی نبودم.

خبرنگار مجدداً می پرسد: دوستش داشتی؟ و الدلیمی پاسخ می دهد: خیر

خانم الدلیمی می گوید او به شکلی سنتی و از قبل ترتیب داده شده پس از فوت همسر اولش به عقد بغدادی در می آید. او می گوید تنها برای چند ماه در سال 2008 همسر بغدادی بوده است. در آن زمان بغدادی یک مدرس دانشگاه به نام مستعار "هشام محمد" بوده و او در جریان نبوده که همسرش با اعضای شبکه های تروریستی در ارتباط بوده و نمی دانسته همسر سابق خطرناک‌‌‌ترین تروریست جهان بوده است و زمانی که متوجه می شود همسر سابقش بغدادی، یک تروریست بزرگ است، شوکه می شود.

در گزارش خبرنگار سی ان ان اینگونه آمده است: البغدادی بارها کایلا مولر - شهروند آمریکایی که در دست داعش اسیر بوده و سال قبل کشته شده- را مکرراً هدف تجاوز جنسی قرار داده، اما نکته جالب و عجیب اینجاست که خانم الدلیمی می گوید: ابوبکر مرد زندگی بود.

این خانم در اظهارات عجیبش ادعا می کند: او پدر ایده آل فرزندانم بود. او با فرزندانم همچون یک معلم برخورد می کرد و در عین حال شخصیت پر رمز و رازی داشت. 

الدلیمی در نهایت اظهار داشت که پس از سه ماه ازدواج در حالیکه دخترش "هاجر" را باردار بود، بغدادی را ترک کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =