باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نوشت: دستیابی به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در پساتحریم در اولویت مسئولان باشد زیرا این امر یکی از راهکارهای خروج از رکود است.

ابوذر ندیمی نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص چگونگی خروج از رکود صنعت اظهار داشت: هر چه درهای کشور بر روی اقتصاد جهانی باز باشد صنعت از رشد بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی، افزایش تولید و صادرات همچنین کاهش واردات و داشتن برنامه ای مدونی را لازمه خروج صنعت از رکود دانست.

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: دستیابی به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در پساتحریم در اولویت مسئولان باشد زیرا این امر یکی از راهکارهای خروج از رکود است.

ندیمی با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ششم توسعه شامل سه بخش است بخش اول آن مربوط به سیاست‌گذاری کلی تولید و صنعت است که ابلاغ شده و خارج از آن نمی‌توان تصمیم‌گیری نمود و بخش دوم آن شامل برنامه پنجم و ماقبل از آن است و بخش آخر آن مربوط به سیاست‌گذاری‌های جدید و رویکردهای حمایت از تولید و در نهایت رونق صنعت است.

22339

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    1 0
    این اقتصاد مقاومتی رو اگه میشه با ذکر مثال تعریف بفرمایید
  • بی نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    1 0
    همیشه حرف خوب می زنند . اما عمل در کار نیست . موضوع این است که هیچ برنامه مدونی وجود ندارد که بتوانید با کالاهای خارجی کاملا رقابت کنید . در ثانی ، تولید نیاز به سرمایه دارد که بخش خصوصی کاملا خلع سلاح است در برابر جهان