درحالی که مدیر رسانه ای فدراسیون فوتبال عربستان ادعا کرده بود میزبانی بازی های تیم های ایرانی با عربستانی به عمان داده می شود ، رئیس سازمان لیگ این کشور ماجرا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مقامات سعودی به شدت می ترسند از اینکه بازی های تیم های شان با تیم های ایرانی در کشور لبنان برگزار شود . برای همین هر روز در این باره خبرسازی می کنند. ایرانی ها 3 پیشنهاد دارند . لبنان اولویت اول است . ازبکستان انتخاب دوم و عمان گزینه سوم. عربستانی ها به شدت دوست دارند میزبان بازی های شان کشور عمان باشد. عمان که البته ارتباط خیلی خوبی با ایران دارد اما باز هم برای عربستان ، بهترین انتخاب است. هر چند فدراسیون فوتبال ایران هنوز نظر خود را به صورت رسمی درباره بازی کردن در کشور ثالث اعلام نکرده است اما سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا عمان را به عنوان میزبان نهایی بازی های نمایندگان ایران برابر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده است.
طلال آل الشیخ رئیس کمیته رسانه ای فدراسیون فوتبال عربستان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور عمان را به عنوان میزبان بازیهای نمایندگان ایران برابر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است. AFC منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال عمان است و قرار شده است که عمانی ها جواب نهایی خود را روز چهارشنبه اعلام کنند.
فدراسیون فوتبال عربستان پیش از این دو کشور امارات و قطر را به عنوان میزبان بازی های خود برابر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد این درحالی است که فدراسیون فوتبال ایران هنوز واکنشی در این زمینه نداشته است.

این حرف ها را البته مسجل ، رئیس سازمان لیگ این کشور اصلاح کرد و گفت:«اینها گمانه زنی ماست. ایرانی ها ازبکستان هم مد نظرشان است و باید تا چهارشنبه پیش رو ، میزبان شان را انتخاب کنند.»

این درحالی است که ایرانی ها گزینه لبنان را هم روی میز دارند که به شدت برای عربستانی ها ترسناک است. 
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =