استاندار سمنان خواستار تسریع در آماده سازی آبگرم سرخه شد

استاندار از منطقه گردشگری و توریستی آبگرم شهرستان سرخه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین دکتر خباز استانداراستان سمنان، دانشمندی به همراه مدیرکل حوزه دفتر استاندار،زندیه وکیلی معاون امورعمرانی استانداری،جعفری بخشدارمرکزی شهرستان سرخه، بیدختی مدیرکل میراث فرهنگی گرشگری وصنایع دستی استان سمنان با حضور در شهرستان سرخه از چشمه های آبگرم شهرستان سرخه بازید میدانی به عمل آوردند.
دکتر خباز در این بازدید آبگرم شهرستان را یک نعمت خدادادی کم نظیر دانست و برتسریع در عملیات آماده سازی راه و اسکان گردشگران و مسافران تاکید کرده و افزود چشمه آبگرم شهرستان سرخه یکی از مناطق بی نظیر گردشگری در شهرستان سرخه است که علاوه بر دارا بودن مناطق و جاذبه های طبیعی گرشگری و توریستی،می توان از آن به عنوان یک منبع غنی با خاصیت های درمانی فراوان نام برد.
ایشان در ادامه با تاکید براین مطلب که امروزه یکی از عوامل موثر در اقتصاد موفق و پویا سرمایه گذاری در بخش گردشگریست افزود باید از این استعداد شهرستان برای جذب هرچه بیشتر گردشگر و توریست استفاده برد.
در پایان مقرر گردید تاظرف مدت کوتاه کارگروه گردشگری استان تشکیل و پروژه آماده سازی آبگرم شهرستان سرخه به سرمایه گذار جدید واگذارگردد.
استاندار سمنان خواستار تسريع در آماده سازي آبگرم سرخه شد
استاندار سمنان بر تسريع عمليات آماده‌سازي راه و فراهم كردن شرايط بهره‌برداري هر چه بيشتر گردشگران از منطقه آبگرم سرخه تاكيد كرد.
روز دوشنبه و در بازديد از منطقه گردشگري آبگرم سرخه به همراه جمعي از مديران استان سمنان گفت: بايد شرايط بهره برداري مناسب و اسكان گردشگران در اين منطقه فراهم شود.
وي آبگرم را نعمت خدادادي و بي نظير دانست و افزود: چشمه آبگرم يكي از مناطق خاص گردشگري شهرستان سرخه است كه علاوه بر دارا بودن مناطق و جاذبه هاي طبيعي گردشگري، منبعي غني با خاصيت درماني فراوان است.
رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر استان سمنان با بيان اينكه يكي از عوامل موثر در اقتصاد موفق و پويا، سرمايه گذاري در بخش گردشگري است، گفت: بايد از اين استعداد شهرستان سرخه براي جذب هر چه بيشتر گردشگر بهره برداري كرد.
مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان نيز با بيان اينكه چشمه آبگرم شامل پنج چشمه است، گفت: مهم‌ترین ویژگی اين منطقه وجود چشمه‌های متعدد با خواص متفاوت درمانی و موثر در درمان بیماری های صفراوی،کلیه، نقرص، روماتیسم و درد مفاصل است.
حسين خواجه بيدختي افزود: برخی از زیرساخت‌های منطقه شامل بخشي از راه دسترسی و برق­رسانی به منطقه به انجام رسیده است.
وي گفت: آبگرم سمنان به دلیل وجود سه چشمه مجزا که هر یک خواص دارویی خاص خود را دارند، در نوع خود در کشور بی نظیر هستند.
بيدختي با بيان اينكه اين منطقه داراي جاذبه هاي متنوع است، افزود: سرمایه گذاری مناسب در اين منطقه مي تواند نقش موثري در جذب گردشگران به استان داشته باشد.
چشمه معدنی آبگرم، در 35 کیلومتری شمال شرقی شهر سرخه قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =