پله برقی در پل های عابرپیاده زیرپل سیدخندان به کار افتاد

شهردار منطقه 7 از مکانیزه شدن پل عابر پیاده واقع در زیر پل سیدخندان با هدف ارتقاء سطح ایمنی تردد شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها مخاطبان سرویس مشکلات مردم از عدم نصب پله برقی در پل های عابر پیاده تهران، به خصوص در پل سیدخندان در تقاطع بزرگراه رسالت و خیابان شریعتی گلایه کرده بودند.

سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 اعلام کرد پل های عابر پیاده زیر پل سیدخندان به پله برقی مجهز شده اند. او با اعلام این مطلب گفت: با توجه به عدم رعایت حق تقدم از سوی برخی عابران پیاده و ایجاد مشکل ترافیکی در زیر پل سیدخندان و همچنین ارتقاء سطح ایمنی تردد شهروندان به ویژه سالمندان، این منطقه اقدام به مکانیزه کردن پلهای عابرپیاده این محور کزد.
او با اشاره به اینکه پله های ثابت این محور به پله برقی تبدیل شده اند، گفت: احداث پلهاي عابر پياده مکانیزه و زیرگذرهای عابر پیاده سبب کاهش ترافيک در خيابانها ناشي از تردد شهروندان و تسهيل در عبور و مرور ايمن افراد می شود.
شهردارمنطقه 7 در ادامه از افزایش ناوگان تاکسیرانی منطقه 7 در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: با توجه به تردد بالای مسافر به خیابانهای مرکزی پایتخت، همزمان با راه اندازی نمایشگاه بهاره برای کاهش ترافیک در این محدوده بر تعداد ناوگان تاکسیرانی در این منطقه افزوده شد.
او گفت: تعداد 8 دستگاه ون در زمانبندی های مشخص از ساعت 16 تا 22 که زمان اوج ازدحام مسافر است به پایانه سیدخندان و 7 دستگاه ون در پایانه روشندلان برای مسیرهای پاسداران و تجریش اضافه شد.
طلوعی یادآور شد: با توجه به واقع شدن مراکز خرید اصلی در این منطقه، تاکسی‌های ویژه در این مراکز برای سرویس دهی به شهروندان مستقر شده اند.
او با تاکید بر اینکه در روزهای پایانی سال گذشته و آغاز سال نو با افزایش مسافر مواجه خواهیم شد و باید با برنامه ریزی دقیق در راستای خدمات رسانی به شهروندان گام برداریم، یادآور شد: به تمام تاکسي‌ها ابلاغ شده که از نظر ظاهري و فني بايد در آمادگي کامل باشند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 520855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =