۰ نفر
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
بارش برف بهاری، زنجان را سفید پوش کرد

رئیس پلیس راه استان با اشاره به آغاز مسافرت های نوروزی از آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد و از رانندگان خواست با تجهیزات زمستانی و ایمنی در جاده ها تردد کنند.

به گزارش خبرآنلاین ، سرهنگ " علي اصغر شير محمدي " اظهار داشت: بارش برف از صبح امروز در محورهاي مواصلاتي استان زنجان آغاز شده و به علت لغزنده بودن جاده ها ، آمد و شد به کنُدي انجام مي گيرد.

وي افزود:در محورهاي کوهستاني و ارتفاعات شاهد مه گرفتگي هستيم که ديد افقي را کاهش داده بنابراين رانندگان ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از چراغ هاي مه شکن نيز استفاده کنند.

اين مقام مسئول با اشاره به بارش برف در اكثر محور هاي مواصلاتي استان از رانندگان خواست از عجله وشتاب در رسيدن به مقصد پرهيز كرده وبا احتياط كامل مسير خود را ادامه دهند.

رئيس پليس راه استان زنجان از رانندگان خواست خودرو خود را به تجهيزات ايمني و وسايل گرمايي و زنجير چرخ تجهيز و با توجه به لغزنده بودن جاده ها با احتياط رانندگي كنند.

سرهنگ شير محمدي تصريح کرد: تمام محورهاي مواصلاتي استان زنجان باز است و ماموران راهداري و پليس راه با حضور در محورهاي استان رانندگان را براي عبور از اين محورها ياري مي کنند.

رئيس پليس راه استان زنجان در پايان گفت: رانندگان قبل از سفر علاوه بر اطمينان از سالم بودن سيستم گرمايشي و برف پاک کن، باک بنزين خودرو را پر نگه دارند و حتماً به همراه خود زنجير چرخ، پوشاک گرم و مقداري خوراکي داشته باشند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 520105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =