میزان نوشت: رئیس اتحادیه طلا و جواهر جزئیات انفجار خونین در بازار تهران را تشریح کرد.

محمد کشتی آرای با اشاره به جزئیات حادثه انفجار در بازار قیصریه تهران با رد برخی گمانه زنی ها گفت: انفجار در یکی از طبقه های زیرین پاساژ قیصریه در حد فاصل بازار زرگرها رخ داد. 5 دقیقه پس از این انفجار من به محل حادثه رسیدم.

وی ادامه داد: پس از انفجار نیروی های پلیس برای حفاظت از طلاهای مغازه های آسیب دیده در منطقه حاضر شدند که خوشیختانه هیچ سرقتی رخ نداد.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر خوشبختانه بسیاری از مغازه های بازار تعطیل بود که همین موضوع باعث شد تعداد مجروحان کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه تعدادی عابر از جمله چند زن و کودک به همراه چند نفر کارگر مجروح شدند تاکید کردند: تمامی مجروحان با حضور نیروهای اورژانس و آتش نشانی به بیمارستان منتقل شدند.

کشتی آرای در مورد علت وقوع این انفجار گفت: از چندی قبل استفاده از کپسول های برش هوا در طلا فروشی ها ممنوع اعلام شد اما یکی از طلافروش های این پاساژ به دور از چشم بازرسان اتحادیه اصناف و پلیس اماکن از این کپسول استفاده می کرد که همین موضوع باعث شد امروز این اتفاق رخ دهد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان فوق لیسانس مهندس برق صنعتی شریف A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    5 8
    حتما باید مجازات شه اونم در ملا عام
  • شاهد عینی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    1 10
    اونجا محل کارم هست.طلا فروشان طبقات بالایی پاساژ هستند.این اتفاق طبقه همکف افتاد که ساعت فروشا هستند.طبقات بالایی اصلا خسارتی ندید.100 بمب دست ساز بود
  • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    17 2
    متاسفانه بازرسان ما درست عمل نمیکنند و همه چیز با ضد و بند حل می شه و دودش تو چشم مردم می ره.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    16 1
    باید کلا جواز کسبش و لغو کنند و خودش رو هم زندانی. این همه آدم و به شب عیدی به فجیع ترین وضعی دچار سانحه کرده
  • منصور IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    20 3
    اينكه تو تيتر نوشتيد تعدادي زن و كودك مجروح شدند يعني چي؟ يعني مردها مجروح بشن اشكالي نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    17 2
    کپسول هوا برس تو طلافروشی چه میکرده؟؟
  • حمید رضا صفایی A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    من خودم.بازرس اتحادیه هستم بنام حمید صفایی اتفا قا رییس اتحادیه جناب کشتی ارا و هیت مدیره دستور اگید دادن که که گپسولها جمع شوند و همه را جمع کردند بطور مثال در پاساژصنایع دستی با نظارت ودستور رییس اتحادیه همه را جمع کردیم حتی چند مغازه را هم جناب کشتی ارا تعطیل کردند به خاطر تخلف ولی این اقا از شلوغی شب عید استفاده کرده وکپسول جدیدا اورده دایم در حلسات اقای کشتی ارا و محمد ولی .جناب طاهری در باره کپسولها تذکر میدادند
  • حمید رضا صفایی A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    اتحادیه تهران مخصوصا رییس اتحادیه دایم تذکر میدادن و کلی کپسول جمع کردن به طور مثال پاساژصنایع دستی 12مور با نظارت رییس اتحادیه جمع اوری شد و بجای ان دستگاه القایی خریدن ان یو نفر مخفیانه کپسول داشته رییس اتحادیه اتفاقا با کسی در این مورد رو درواسی ندارن