با توجه به فرا رسیدن سال نو؛  ساماندهی ایستگاه های تاکسی در کرج آغاز شد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج از ساماندهی ایستگاه های تاکسی در این کلانشهر خبر داد و گفت: این مهم با توجه به فرا رسیدن سال نو محقق می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج پرویز اسکندری ،این خبر را اعلام کرد و افزود: بهبود سیمای شهر و مبلمان شهری در سال جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سازمان تاکسیرانی در راستای تحقق این مهم اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

این مسئول خط کشی، کف نوشته و نصب تابلو در ایستگاه های تاکسی را از جمله این اقدامات برشمرد و عنوان کرد: فراهم آوردن منظری متناسب با روحیه شهروندان در سال جدید می تواند نقش بسزایی در ثابت نگهداشتن روحیه ای شاد برای شهروندان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تنها سازمان زیباسازی متولی زیبا ساختن نمای بصری شهر نیست، گفت: تمامی سازمان ها با ساماندهی اقدامات خود می توانند کمک شایانی به سازمان زیباسازی کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی کرج، تقویت روحیه همکاری و تعامل بین سازمان ها و نهادهای خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج را مهم ارزیابی و بیان کرد: سازمان تاکسیرانی در تلاش است تا در این راستا ایفای نقش کند.

اسکندری در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: سال آینده شاهد وحدت حداکثری بین مسئولان و مردم باشیم چرا که همکاری مردم نیز در نگهداری از شهر و رعایت حقوق شهروندی بی تاثیر نیست.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =