۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
آغاز به کار هیات انتخاب آثار جایزه فرشته

فعالیت هیات انتخاب آثار دومین دوره جایزه داستان کوتاه فرشته آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي شهركتاب فرشته اعضای هیات انتخاب دومين دوره جايزه داستاني فرشته كه با موضوع محله كودكي است، متشكل از فرهاد توحيدي‌، محمد چرمشير، ابراهيم حقيقي، پوريا عالمي، سيامك گلشيري، مهسا محبعلي و  ‏فاطمه معتمد آريا است؛ به تازگی کار خود را برای انتخاب آثار آغاز کرده‌اند. این جایزه را شهر کتاب فرشته، با هدف ترویج داستان نویسی و فرهنگ کتابخوانی، از اول بهمن ماه امسال آغاز کرده است.

محمدعلي حيدري مدیر روابط عمومی جایزه فرشته درباره قوانین این دوره گفت: داستان های کوتاه باید به صورت تایپ  شده در فرمت های doc،docx و rtf در سامانه وب سایت جایزه فرشته ثبت شود و تكمیل  فرم ثبت نام آنلاین هم برای حضور در جایزه، الزامی است. تعداد كلمات هر داستان كوتاه حداكثر ۳۰۰۰ كلمه است و هر نویسنده تنها اجازه دارد یک اثر را به دبیرخانه جایزه ارسال کند. در صورت كپی برداری یا استفاده از آثار دیگران، داستان مورد نظر از چرخه داوری حذف خواهد شد. داستان هایی در این جایزه بررسی می شوند که در جوایز ادبی دیگر حائز رتبه نشده و یا پیش از این به چاپ نرسیده باشند.

همچنین قوانین، مناسبات و هنجارهای جامعه در انتخاب داستان‌های كوتاه برای شركت در مسابقه در نظر گرفته خواهد شد و مسئولیت رعایت نكردن هریك از موارد ذكر شده به عهده شركت كننده است. مهلت ارسال آثار از ۱۲ دی ۱۳۹۴ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ خواهد بود که متولدین ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به بعد می توانند در مسابقه شركت كنند. جوایز بخش داستان؛ تندیس جایزه فرشته، لوح تقدیر، بن خرید شهر كتاب و مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی و چاپ آثار آنها به صورت یک جلد کتاب خواهد بود.

مراسم اختتامیه این جایزه با معرفی برندگان، اردیبهشت ۱۳۹۵ طی مراسمی در شهر كتاب فرشته برگزار خواهد شد.

57245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =