ایرنا نوشت ، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای برخی محدودیت های ترافیکی ویژه ایام نوروز در جاده های استان همزمان با آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

سرهنگ دوم رحمت الله نجفی  افزود: محدودیت های ترافیکی نوروزی از 26 اسفند، تا 14 فروردین سال آینده در برخی از جاده های چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
وی گفت: این محدودیت با توجه به شرایط ترافیکی حاکم بر جاده های استان، باهدف ایمن و روان سازی ترافیک و ارتقاء امنیت عبور و مرور، در زمینه محدودیت تردد وسایل سنگین باربری (کامیون و تریلرها) در برخی از محورهای استان اجرا می شود.
به گفته وی، تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 12 تا 24 در روز 26 اسفندماه، از ساعت هفت تا 24 در روزهای 28 و 29 اسفند ماه 94 و در روزهای 12 و 13 فروردین ماه 95 از ساعت هفت تا 12 و در روز 14 فرودین ماه در محور ایذه - شهرکرد و بالعکس و محورهای اصفهان - بروجن - لردگان - ایذه و لردگان - یاسوج و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راهور استان گفت: تردد اتوبوس های کاروان راهیان نور نیز از روز 27 اسفند 94 لغایت 15 فرودین 95 در محورهای ایذه - شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز - اندیمشک - خرم آباد - الیگودرز - اصفهان - شهرکرد به عنوان مسیر جایگزین معرفی شده است.
وی از رانندگان خودروهای سنگین خواست، برای اجرای هرچه بهتر طرح های ترافیکی، همکاری لازم را با عوامل پلیس راه داشته باشند.
محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری، استان های جنوبی کشور را به مرکز و غرب کشور وصل می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =