خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماهان RO ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    4 1
    کاش مسئولان دم عید سری به منازل مردم می رفتن میدیدن چه دغدغه اخر سال دارن که کب چه مشلات اقتصادی روبروهستن.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    سلام,لطفا اگه ممکنه شرایط صادرات محصولات کشاورزی از جمله هندوانه و شمام و صیفی جات رو فراهم کنید چون که محصولات کشاورزان جنوب دیگه کم کم داره وارد بازار میشه,با تشکر
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    8 0
    بیکاری
  • غلامرضا A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    برای معینه فنی خودرو ام رفتم نیم ساعت سروکله زدند و با انواع دستگاهها چک کردند و نهایت یازده هزارتومان گرفتند این مبلغ خیلی ناچیز بود لااقل حقوق پرسنل و تجهیزات را باید از این طریق تامین کنند . همچنین عوارض شهرداری خودرو نیز خیلی پایین است . یک اتومبیل بیش از اینها برایش هزینه عمومی میشود از اشغال مکان تا آلودگی هوا و صوتی و ... بجای گران کردن نان این مبالغ را بالاتر ببرید و از پول آن به مردم خدماتی مانند آب و محیط زیست بدهید
  • بی نشان ازمرکز تحقیقات همدان IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    سلام ما تعدادی از نیروهای شرکتی هستیم که 4ماه حقوق وعیدی نگرفتیم و شرمنده ی زن وبچه شده ایم دم عیدی مسیولین رسیده گی کنن باتشکر
  • بی نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    6هزار نفر اواره نگین غرب در انتظار تعیین تکلیف
  • غلامرضا قاصد A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    با سلام من ساکن شهرک بعثت 25 کیلومتری ماهشهر هستم.یکی از مشکلات حاد ما کارکنان پتروشیمی در این شهرک این است که با وجود داشتن خانه هایی دارای سند بنام خودمان مدیریت شهرک اجازه ساخت و ساز به ما نمیدهد.مدیریت شهرک بسیار ضعیف بوده و در موارد گوناگون جوابگوی ساکنین نمیباشد.تو رو به خدا به داد ما برسید تا اینکه کار از کار بگذرد.در 10 سال گذشته هیچ تغییر و تحولی در شهرک بوجود نیامده است.تمام خانه ها بسیار قدیمی و چوبی هستند و موریانه در خانه ها بیداد میکند.علی رغم اینکه شهرداری چمرانشهرک مجاور ما مجوز ساخت و ساز و تراکم را به ما میدهد ولی مدیریت شهرک به شدت با این قضیه مخالفت میکند.تا دیر نشده فکری به حال این شهرک که ساکنین آن کارمندان پتروشیمیهای منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر هستند بکنید.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    2 0
    شمار را به خدا حداقل حقوق یک میلیون را برای کارمندان هم برقرار کنید . چرا دولت میگه همسان سازی حقوق ؟؟؟ همسان سازی حقوقی در کار نیست. به یکسری از همکاران ما فوق العاده ویژه تعلق گرفته ولی به یکسری خیر . مثلا بنده در حال حاضر هفتصد و پنجاه هزارتومن حقوق میگیرم و در سال 95 هم با صحبت های آقای نوبخت حقوقم میشه 820 هزارتومن ما از دولت میخوایم که بحث حداقل حقوق و افزایش حقوق پلکانی که برای بازنشستگان در نظر گرفتید رو برای کارمندان هم در نظر بگیرید . خداوکیلی با 820 هزارتومن نمیشه زندگی کرد . کارمند باید تامین باشه .