تصاویری از جدایی 200 عضو داعش  که به گروه های طرفدار ارتش سوریه پیوستند

یک خبرگزاری روسی از پیوستن 200 عضو داعش به گروه های طرفدار ارتش سوریه در شهر رقه مرکز استقرار این گروه تروریستی در شمال شرق سوریه خبر داد.

 

 

 



به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری روسیا سگودنیا روز دوشنبه به نقل از شاهدان عینی از پیوستن 200 داعشی به گروه های طرفدار ارتش سوریه خبر داد و اعلام کرد این افراد در گذرگاه های ورودی شهر رقه مراکز بازرسی برپا کرده اند.
بر اساس گزارش این خبرگزاری در درگیری های مسلحانه در شهر رقه صدها تن از تروریست های داعشی به هلاکت رسیده اند.
ساکنان مخالف سوریه در شبانه روز اخیر پنج منطقه شهر رقه را از کنترل داعش خارج کرده و پرچم سوریه را در این مناطق به اهتزاز درآورده اند.
روز یکشنبه شبکه خبری اسکای نیوز عربی، از درگیری سنگین در رقه سوریه بین گروه هایی از ساکنان این استان و عناصر تروریستی – تکفیری داعش خبر داد و اعلام کرد: در جریان این درگیری ها، «ابوعلی التونسی» سرکرده داعش و محافظان وی کشته شده اند.
منابع نزدیک به عشایر شهر رقه هم روز گذشته به پایگاه خبری «رای الیوم» گفتند که درگیری ها در منطقه «الرمیله» و «الدرعیه» و پل رقه جریان دارد.
بر اساس اطلاعات رسانه های روسی، میان تروریست های داعشی در استان رقه تفرقه شدیدی افتاده که منجر به زد و خوردهای خونین میان آنها شده است و بر اثر آن شماری از تروریست ها به هلاکت رسیده اند.
با آغاز بحران سوریه، داعشی ها وارد سوریه شدند. این گروه تروریستی تکفیری با کمک برخی از کشورهای منطقه و کمک های مالی و نظامی این کشورها، بسرعت بخش هایی از شمال شرقی سوریه را تصرف کرد و شهر رقه را به عنوان پایتخت خود انتخاب نمود. تروریست های این گروه جنایت های زیادی در حق مردم این منطقه از جمله سربریدن افراد، تجاوز و غارت مرتکب شده اند.

تصاویر از العربیه

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    11 3
    العربیه بود تایید نمیشه
  • بی نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    24 3
    ارتش سوریه باید هوشیار باشه ممکنه برای جاسوسی باشه
  • سارا IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    4 2
    اینا قابل اعتماد نیستن..