تاکنون مجوزی برای اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان ایثارگر پرداخت نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته بود:" اعمال فوق العاده فرهنگیان ایثارگر آیا حذف شده است؟" در همین زمینه مدیرکل دفتر امور شاهد و امورایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: برای اعمال ماده 51 قانون جامع ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش تا به امروز مکاتبات زیادی را با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم .
او گفت: 6 نامه از سوی آموزش و پرورش ارسال شده است که آمارها را به تفکیک استان‌ها و نوع ایثارگری افراد استخراج کرده‌ایم، اما تاکنون مجوزی را برای این موضوع صادر نکرده‌اند.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رزمنده A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    2 0
    با سلام .بعد گذشت چندین سال از پایان جنگ. ایثارگران به حقشان نمیرسند.
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    3 1
    متاسفانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور علیرغم صراحت قانونی مانع اصلی پرداخت این فوق العاده به ایثارگران است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قانون مذکور از سال 91 می بایست اجرا می شد ولی به دلیل کم کاری و یا کارشکنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی این حق قانونی ایثارگران تا کنون پرداخت نشده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اغلب دستگاهها مثل استانداریها،دانشگاهها،جهاد،بنیادشهیدو بیشتر کارکنان ستادی وزارتخانه ها از این قانون بهره مند شده اندولی یک بام و دو هوا موجب تضییع حقوق ایثارگران استانها شده است؟؟
  • على A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    2 0
    بنده يكسال بصورت داوطلب به عنوان بسيجى در جبهه هاى حق عليه باطل بودم براىم پنجاه هزار تومان ايثار گرى ميزنن هجده سال هم سابقه دارم همرزمان من كه شاغل نيستن چند برابر من براشون حقوق تعلق گرفته ايا اين انصاف وعدله
  • علی US ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    2 0
    جانبازان کارمند فراموش شده اند
  • علی A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    0 0
    با سلام ودرود بر روان پاک جمیع شهدای انقلاب اسلامی ایران وبنیان گزار انقلاب اسلامی ورهبر فرزانه ملت ایران، ما ایثارگران به جرگه فرموشی سپرده شده ایم بخصوص ایثرگران وجانبازان شاغل در آموزش وپرورش همین حق فوق العاده ماده 51 خدمات رسانی به ایثارگران در مجلس بصورت قانون در آمئده وبه تصویب مجلس هم رسیده ودر سایر ادارات وارگانها اجرا و پرداخت میشود ولی برای آموزش وپرورش چرا اجرا نمیشود خدا می داند ما هم حقی داریم خدای هست روز قیامت و بازخواستی هست ما که دستمان به جایی بند نیست .
  • عبداله A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    0 0
    با سلام شما که قانون پرداخت فوق العادده ایثار گران را بدلیل عدم پاسخ سازمان مدیریت وبرنامه ریزی پرداخت نمی کنید لطفا بگویید ما جانبازان نگون بختی که در این وزارت خانه طبق قانون بازنشستگی ایثار گران به مرز بیش از 30سال خدمت رسیده ایم تا کی باید بمانیم تا باز نشسته بشویم آیا سایر وزارتخانه ها هم چنین رفتاری با جانبازان خود دارند با توجه به سنوات ارفاقی بیش از 30سال کارکرده وامروز شما اجازه نمی دهید تن رنجور خود را برداریم وبرویم در گوشه ای چند صباحی به دوا وذرمان خود برسیم قطعا خدایی هست وشما مسولین باید برای این تضییع حقوق ما باید پاسخگو باشید به هیچ عنوان از حق خود نخواهیم گذشت