رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به شناسایی و دستگیری یک سارق اینترنتی به مردم توصیه کرد : اطلاعات حساب بانکی خودرا در اختیار دیگران قرار ندهند.


به گزارش خبرآنلاین، سرگرد " شعبانپور" در باره جزئيات اين خبر گفت : فردي با ارائه شكوائيه اي به پليس فتا مراجعه و بيان داشت مبلغ 32 ميليون و 90 هزار ريال از حساب بانكي بنده به صورت پرداخت غير مجاز برداشت شده است در حالي كه اطلاعات حسابم را در اختيار كسي قرار ندده ام .
"شعبانپور"اذعان داشت:ماموران پليس فتا با دريافت شكوائيه مذكور رسيدگي به پرونده را در دستور كار خود قرار دادند.
وي تصريح كرد : تحقيقات در اين زمينه آغاز و ماموران دريافتند اين مبلغ توسط فردي به نام "خ-ف" به صورت اينترنتي جهت خريد شارژ تلفن همراه برداشت شده است.
" شعبانپور " با بيان اينكه متهم دستگير و جهت ادامه تحقيقات به پليس فتا منتقل شد خاطر نشان كرد:متهم اعتراف كرد در معيت فردي ديگر جهت برداشت پول به عابر بانک مراجعه كردم که حين انجام عمليات بانکي با کاغذي برخورد كردم که اطلاعات حساب بانکي شخصي داخل آن درج شده بوده ازآن تاريخ به بعد مبادرت به خريد شارژ از حساب بانكي شاكي كردم همچنين آن اطلاعات را در اختيار آشنايان قرار دادم تا خريد كنند.
اين مقام انتظامي با هشدار به مردم مبني بر اينكه رمز کارت عابر بانك محرمانه است و از قرار دادن اطلاعات حساب خود در اختيار ديگران خودداري نماييد ،تاكيد كرد : متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =