ایرنا نوشت: نماینده مردم شاهرود گفت: کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید شدند، همه فرزندان انقلاب هستند.

کاظم جلالی که پنجشنبه شب در حسینیه قلعه شاهرود سخن می گفت: افزود: اینکه گروهی به یک کشور بیگانه نسبت داده شوند و سپس از سوی مردم انتخاب شوند، توهین به مردم است.
وی با بیان اینکه ،رقابت انتخاباتی جنگ بین امام حسین(ع) و یزید نیست، افزود:کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید شدند همه فرزندان انقلاب هستند، بعضی ها گفتند لیست انگلیسی، مگر مردم در تهران به لیست انگلیسی رای دادند؟
جلالی گفت: روحانیت محور است و ما اسلام را از روحانیت یاد گرفتیم ولی از آبروی اسلام مایه گذاشتن برای مسائل جزئی اشتباه است.
نماینده مردم شاهرود درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، رقابت های سیاسی را به جنگ و دعوا و تعارض نباید تبدیل کنیم، افزود: رفتن افراد به مجلس در اختیار مردم است و خودشان تصمیم می گیرند.
او افزود: چهره های خدمتگذار را نباید تخریب کرده و آخرت خود را به پای دنیای کسی بفروشیم، نفاق، دو رویی و چاپلوسی از مشکلات ماست، با هم صادق باشیم و درست حرکت کنیم، که حرکت در مسیر رهبری همان درست عمل کردن است.
جلالی گفت: این نگاه مارکسیست هاست که هدف وسیله را توجیه می کند، در شهر معلمان دین و اخلاق و شهری که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از 20 دقیقه پیرامون عنصر شاهرودی صحبت کرده نباید این بداخلاقی ها باشد.
وی گفت: به این نتیجه رسیدیم که بعضی روش هایی که در اصولگرایی وجود دارد درست نیست و ما نسبت به برخی روش ها نقد داریم، باید کشور به سمت عقلانیت پیش رود.
جلالی گفت: فرزند انقلابم و ولایت فقیه را رکن بزرگ کشور می دانم و پیروی از او را وظیفه خود دانسته ، وفادار به شهدا هستم اما با نگاه عقلانی، سوء استفاده کردن از شهدا و ارزش ها غلط است.
وی گفت: امروز فرصتی به نام پسابرجام در کشور ایجاد شده. و به همین خاطر در مجلس هم محکم پای برجام ایستادم چون پرونده ایران باید از شورای امنیت خارج می شد.
جلالی با بیان اینکه ،با هدایت رهبری و توان دیپلماتیک دولت و پشتیبانی مردم توانستیم این کار بزرگ را انجام دهیم ، افزود: بخش زیادی از جوانان کشور بیکار هستند که تعداد زیادی از آنها تحصیل کرده می باشند.
45213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    6 67
    اره اقا لیست موردتایید انگلیس هست.... حضرت اقا فرمودند در فرایند نفوذ خود شما نمیدونی که اسباب سیاستهای انگلیس رو دارید فراهم میکنید
  • بی نام GB ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    2 50
    آقای جلالی چرا اخیرا ریش جنابعالی خیلی کوتاه شده ؟
    • حزب اللهی A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      43 1
      واقعا که از کوته فکری مثل تو همین کامنت هم انتظار ی بیش نیست
    • علی IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      29 1
      پرچم انگلیس هم جلوی این جناب بی نام جالبه
  • ناشناس A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    3 45
    منظور از لیست انگلیسی کسانی هستند که هر مرتبه که این کشور خبیث و روباه صفت از آنها تعریف کرد و گفت به افراد دیگری رای ندهید سکوت کردند و مانند فتنه ۸۸ ساکت نشستند و با هزینه کردن نوه و بیت امام ره به فکر فریب مردم افتادند و مردم مثلا متمول و پولدار پایتخت فریب خورده سخن آنها شدند . و سخن امام و رهبری را که گفتند اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید که کار شما دچار اشکال است گوش ندادند
  • ali A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    3 24
    الان با اجرای برجام بی کاری حل میشه ؟ یا جیب تجار و واردکننده ها پرمیشه ؟ حرفاتون قبول دارم اما پسا برجام فرصتی شده برای پر کردن جیب آقایان وارد کننده... در نتیجه بیکار شدن و تعطیلی کارخانه جات و نهایتا افزایش بیکاری و ..... امیدوارم برای این مشکل فکری داشته باشین
  • فتح اله IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    36 1
    تمام دعواها ازطیف اصول گرا شروع میشود بعد مردم رادعوت به ارامش میکنند سخنان حجت الاسلام خاتمی را پیش از انتخابات وپیام بعداز انتخابات ایشان راکنار سخنان امروزاو درنمازجمعه بگذارید سخنان بیشرمانه نماینده ارومیه را ببینید سخنان کوچک زاده ورسائی و....... رامرور کنید چه کسی لیست انگلیسی را باب کرد این بزرگترین توهین وتضعیف شورای نگهبان نبود وبادادن رای به این لیست کوبیدن مردم نبود ملت ایران بیدارتراز هرزمانی تحت رهبری خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب درمیدان رزم وجهادحضور دارند وبه این ه چیگریها توجه نمیکنند شما اصولگرایان هم برای نجات ایران اسلامی ازبند تورم فساد اعتیادو..... به صف منسجم ملت بپیوندید
  • بی نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    5 7
    هواي نفس انسان را بسوي توجيه خطاها ميبرد
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    2 33
    این خودش معلوم نیست چطوررای اورده