جشنواره موج در روز اول میزبان 34 فیلم کوتاه بود/ حضور صدرعاملی و جلیلی در جمع فیلمسازان جوان

دومین روز جشنواره فیلم موج درحالی سپری شد که 34 فیلم کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن راه یافته به بخش رقابتی با حضور داوران جشنواره به نمایش در آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین سانس نمایش فیلم‌ها در روز دوم برگزاری جشنواره فیلم موج از ساعت 9:30 روز گذشته در سینما لبخند جزیره زیبای کیش آغاز شد و نمایش 34 فیلم کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن تا ساعت 19 در این سالن ادامه پیدا کرد.

رسول صدر عاملی و ابوالفضل جلیلی که داوری فیلم های کوتاه حاضر در بخش رقابتی جشنواره فیلم موج را به عهده دارند به همراه رضا شیخلانی و مجیدرضا مصطفوی اعضای هیئت انتخاب این جشنواره روز گذشته در سینما لبخند جزیره کیش به همراه صاحبان این آثار سینمایی و اصحاب رسانه به تماشای فیلم ها نشستند و در فاصله استراحت میان نمایش هر فیلم به تبادل نظر با فیلم سازان و گفت و گو با آن ها پرداختند.

با وجود اینکه سینمای کوتاه در کشور محجور مانده و تنها فیلمسازان و علاقمندان خاص سینما، مشتاق تماشای فیلم کوتاه هستند و به آن اهمیت می دهند اما، روز گذشته به دلیل استقبال قابل توجه مخاطبان از نمایش فیلم های حاضر در بخش رقابتی نخستین جشنواره فیلم موج، این جشنواره یک روز پر شور را پشت سر گذاشت و استقبال از فیلم ها در سانس سوم به اوج خود رسید.

نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج امروز دوشنبه 10 اسفند به ایستگاه پایانی نزدیک می شود، امروز نمایش تعداد 20 فیلم کوتاه در حوزه های مستند، انیمیشن و داستانی در سینما لبخند کیش به نمایش در می آید و پس از آن با برگزاری مراسم اختتامیه در عصر دوشنبه و معرفی برگزیدگان این جشنواره سوت پایان برای اولین موج نواخته خواهد شد.

۵۸245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =