تکواندوکار گیلانی مدال طلای مسابقات آزاد امارات را کسب کرد

تکواندوکار گیلانی پس از کسب مدال طلای مسابقات المپیک آزمایشی ریودوژانیرو برزیل ، مدال طلای مسابقات آزاد امارات را نیز تصاحب کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : آرمین هادی پور تکوندوکار گیلانی موفق شد در تورنمنت آزاد تکواندو فجیره امارات (G2) مدال طلای این رقابتها را برگردن بیاویزد . 

سعید علیپور افزود : این تکواندوکار شایسته و ملی پوش گیلانی در تورنمنت آزاد فجیره امارات ، در وزن 54 - به مصاف حریفان خود رفت و با برتری برابر همه رقبای خود موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد .
وی ادامه داد : در رقابتهای آزاد تکواندو فجیره امارات که با حضور ورزشکاران زبده این رشته ورزشی از کشورهای مختلف برگزار شد ، به دارندگان مدال طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال برنز هفت امتیاز برای رده بندی المپیک داده می شود .
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد : آرمین هادی پور تکواندوکار شایسته گیلانی پیش از این رقابتها نیز در المپیک آزمایشی ریودوژانیروی برزیل حضور یافته بود که موفق شد تمامی رقبای خود را شکست دهد و مدال طلای پیکارهای المپیک آزمایشی را در وزن اول به نام خود ثبت کند .
علیپور خاطرنشان کرد : آرمین هادی پور با حضور در رقابت های المپیک ازمایشی و کسب مدال طلای آن مسابقات 10 امتیاز و با کسب مدال طلای مسابقات فجیره امارات 20 امتیاز المپیکی کسب و خود را در جمع 20 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک وزن اول حفظ کرد و اختلاف امتیازش را با دیگر رقبایش در این وزن افرایش داد تا همچنان یکی از شانس های حضور در المپیک 2016 برزیل باشد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =