دوازده نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه شهرستان کرمانشاه، قصرشیرین؛ گیلانغرب و سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب و دالاهو انصراف دادند.

افشین کریمی در گفتگو با خبرآنلاین در مورد تعداد کاندیداهای انصرافی در حوزه انتخابیه اسلام آباد و غرب و دالاهو گفت: تا دیروز تعداد افرادی که کار انصراف آنها قطعی شده به 5 نفر رسید.

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: تعداد واجدین شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو  152 هزار نفر می باشد.

فرماندار کرمانشاه نیز در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: سه نفر به اسامی فرهاد فتاحی؛ محمد کاظمی و وهاب فرهمند از ادامه حضور در عرصه رقابت انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انصراف دادند.

فضل الله رنجبر افزود: به این ترتیب 24 نفر در عرصه انتخابات شهرستان کرمانشاه باقی مانده اند.

مراد تاتار در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهارکرد: با درخواست انصراف چهار کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب موافقت شد و اسم آنها از سایت وزارت کشور حذف شد.

وی ادامه داد: نصرت‌الله رستمیان، ستار حاتم‌پور، یوسف‌ پروین و علی‌اشرف حیدری چهار کاندیدای انصرافی از این حوزه انتخابیه هستند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: براین اساس تعداد کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب از 13 نفر به 9 نفر کاهش یافت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =