ایرنا نوشت: نامزد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری با تاکید مقدم دانستن منافع ملی بر منافع جناحی و گروهی گفت: به دلیل حرف مفت و بی حساب یک رسانه بیگانه نباید به جان هم بیفتیم و پنجه در چشم یکدیگر بیندازیم.

حجت الاسلام و المسلمین علوی عصر امروز سه شنبه در همایش انتخاباتی صدای ملت در تهران با انتقاد از کسانی که تلاش می کنند برخی نامزدها را با بهانه های واهی و غیرمنطقی تخریب کنند، افزود:« یک رسانه حرفی می زند و یک عده، دیگران را به انگلیسی بودن متهم می کنند. در واقع، عده ای حرف یک رسانه انگلیسی را حجت و مستمسک قرار داده و جمعی از نیروهای انقلاب را تخریب می کنند. »

وزیر اطلاعات تصریح کرد: عده ای که در نظام مسئولیت اجرایی دارند نه به تعریف های آنها (رسانه های بیگانه) کاری دارند و نه از تهدیدهایشان می هراسند. 

علوی با تاکید بر اینکه این حرف ها امنیت ملی را مورد تهدید قرار می دهد، گفت: برای اینکه وحدت ملی را حفظ کنیم باید از اینگونه حرکت ها اجتناب کنیم. برایمان امنیت ملی مبنا باشد و از هرگونه حرکتی که امنیت کشور را به چالش می کشد، بپرهیزیم.

علوی با تاکید بر اینکه در آستانه حماسه آفرینی هفتم اسفند قرار داریم، تصریح کرد: انتخابات همیشه برای کشور خیر و برکت های بسیاری به همراه داشته است اما گاهی نیز با هزینه هایی همراه بوده است.

وی ادامه داد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند، هرگونه حرکتی که اثر منفی در وحدت بگذارد با اقتضای جامعه اسلامی مغایرت دارد. از این رو ما باید به گونه ای عمل کنیم که وحدت آسیب نبیند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: در برخی از انتخابات گذشته شرایط نه تنها وحدت ملی را مخدوش کرد بلکه اختلاف را به خانواده ها برد و اعضای خانواده ها را مقابل هم قرار داد.اگر قرار باشد هر زمان که انتخابات برگزار می شود اختلاف به جامعه پمپاژ شود از جامعه چه می ماند. 

علوی تاکید کرد: رسالت فکری، انقلابی، الهی و شرعی ما اقتضا می کند به گونه ای در صحنه انتخابات حضور یابیم که وحدت ملی مخدوش نشود و راهش این است که منافع ملی را بر منافع صنفی، فردی و جناحی ترجیح دهیم و بخاطر حرف بی حساب یک رسانه بیگانه به جان هم نیفتیم.

ادامه دارد...

29219 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =