گزارش عملکرد 11 ماهه دامپزشکی نظرآباد در زمینه مبارزه با بیماریهای مشترک انسان و دام

جهت پایش بیماریهای سل و بروسلوز با هدف پیشگیری و کنترل بیماریهای مشترک در شهرستان نظرآباد ، تعداد 41639 نوبت سر دام بزرگ تحت پوشش تست سل و از تعداد 42371 نوبت سر دام بزرگ نیز خونگیری انجام گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی نظرآباد دکتر علی گلباز رئیس اداره دامپزشکی ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته توسط پرسنل بخش دولتی و بخش خصوصی ، در این زمینه گفت اقدامات و فعالیتهای انجام شده در طی مدت یاد شده شامل تست سل و خونگیری جهت پایش بیماریهای سل و بروسلوز با هدف پیشگیری و کنترل بیماریهای مشترک بوده است. دکتر گلباز در ادامه افزود تعداد 41639 نوبت سر دام بزرگ تحت پوشش تست سل و از تعداد 42371 نوبت سر دام بزرگ نیز خونگیری جهت پایش بیماری بروسلوز انجام پذیرفته است. لازم بذکر است از مجموع دامهای تست شده و خونگیری شده تعداد 9 رأس جداسازی ، کشتار و از چرخه تولید خارج گردیده است. دکتر گلباز همچنین گفت جهت پیشگیری از بیماری بروسلوز تعداد 26418 رأس گاو و گوساله و تعداد 40258 رأس گوسفند و بز علیه بیماری بروسلوز واکسینه شده اند.
رئیس دامپزشکی نظرآباد در پایان از تمامی بهره برداران و دامداران تقاضا نمود نهایت همکاری را با اکیپهای اعزامی دامپزشکی داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =