۰ نفر
۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۴
توقف صدور سند مالکیت روستاییان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: صدور سند مالکیت روستایی متوقف نشده بلکه با همکاری ثبت اسناد این اقدامات با قوت و قدرت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، فرهاد سبحانی در نشست بررسی مشکلات صدور اسناد مالکیت در خلخال اظهار کرد: صاحبان بیش از 20 هزار خانوار تاکنون از اسناد رسمی بهره‌مند شدند و اقدامات قانونی در این راستا ادامه دارد و امیدواریم به سرعت در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر بتوانیم صدور سند مالکیت را شاهد باشیم.

وی افزود: صدور سند مالکیت روستایی علاوه بر حل بخشی از مشکلات روستاییان در انجام تعهدات و وثایق مورد نیاز در بانک‌ها راه‌گشا است بلکه زمینه احراز هویت تملکی روستایی را نیز فراهم می‌آورد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: شهرستان خلخال در بحث صدور اسناد مالکیت جزو شهرستان‌هایی است که واقعا اسناد مالکیت با کمترین معارض صادر شده است.

سبحانی با قدردانی از همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خلخال بیان کرد: تاکنون 8 هزار و 91 جلد مالکیت در شهرستان خلخال توسط بنیاد مسکن شهرستان در 38 روستا و دو شهر صادر شده است.

این مسئول گفت: در حال حاضر نیز در شش روستا صدور سند مالکیت در حال انجام است و در این روستا تعداد 103 جلد سند مالکیت صادر کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اجرای طرح هادی در روستای پروچ را نیاز مبرم این روستا عنوان کرد و یادآور شد: اجرای طرح هادی نیازمند اعتبار زیادی است و می‌توان با استفاده از همکاری و تعامل روستاییان کاری انجام داد.

سبحانی بیان کرد: با توجه به اینکه روستای پروچ سنگ خوب و با کیفیتی دارد و من خود افتخار می‌کنم که در اجرای طرح‌های هادی در شهرستان‌ها از این سنگ‌ها استفاده می‌کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد با اهدای این سنگ‌ها توسط اهالی و اعتبار مورد نظر توسط فرماندار خلخال اقدام به اجرای طرح هادی در این روستا بکنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =